اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ابقای مصطفی بسطامیان در ریاست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی زنجان

مصطفی بسطامیان با کسب اکثریت آرای مجمع انتخابات هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان، در رأس این هیأت ابقا شد.

ابقای مصطفی بسطامیان در ریاست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخابات هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان ظهر امروز با حضور اعضای این مجمع برگزار شد و مصطفی بسطامیان  با کسب اکثریت آراء در ریاست این هیأت ابقا شد.

 مصطفی بسطامیان، تنها کاندیدای ریاست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی حاضر در مجمع بود، که با کسب ۱۵ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه برای دومین بار در این سمت باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ استخر در استان فعال است، اظهار کرد: این تعداد تا پایان سال‌جاری به ۲۳ استخر می‌رسد.

علی خلیلی با بیان اینکه استخر مجموعه ورزشی «نیکان» در ابهر، محمودآباد و زرین‌رود خدابنده از بخش خصوصی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: استخرهای دولتی هیدج و صائین قلعه هم، تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه یک استخر کاملا مدرن و مجهز نیز توسط یک خیر ورزشی به زودی در ابهر گلنگ‌زنی خواهد شد، تصریح کرد: استان زنجان در همه شهرستان‌ها به جز سلطانیه و حتی در برخی شهرها مثل گرماب و صائین قلعه دارای استخر است و استخر سلطانیه نیز پس از تخصیص اعتبار احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه استخرهای صائین قلعه و هیدج بسیار مطلوب و در حد مرکز استان و یا حتی پایتخت ساخته شده‌اند، اظهار کرد: هیأت استان باید با برنامه‌ریزی مدون و دقیق برای همه استخرهای استان به ویژه استخرهای شهرستان‌های کم برخوردار مثل ماهنشان، طارم، ایجرود و گرماب داشته باشد.

خلیلی همچنین بر تعامل جدی با دیگر دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از استخرهای آن‌ها نیز تاکید کرد و افزود: هیأت استان باید برای همه استخرهای موجود در استان برنامه داشته باشد.

 انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول