اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کفشگری: نساجی با حضور حدادیان و امیری به آقایی در فوتبال فکر می‌کند/بازی زیبا و مالکانه‌ای را از نساجی شاهدیم

بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: بدون شک با حضور آقای حدادیان که یک سرمایه‌گذار بومی و دلسوز هستند و همچنین با وجود مدیر باتجربه و توانمندی چون علی امیری نساجی می‌تواند به روزهای اوج و آقایی در فوتبال ایران فکر کند.

کفشگری: نساجی با حضور حدادیان و امیری به آقایی در فوتبال فکر می‌کند/بازی زیبا و مالکانه‌ای را از نساجی شاهدیم

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه نیم‌فصل اول تمرینات خوبی با تیم نساجی انجام دادم، اظهار کرد: در ادامه به‌دلیل وضعیت همسرم نتوانستم در کنار تیم بمانم اما تمریناتم را به‌طور جداگانه و منظم انجام می‌دادم.

وی افزود: کارت بازی من و چند بازیکن دیگر به‌دلیل بدهی باشگاه نساجی صادر نشد و به همین منظور طبیعی بود که انگیزه ما برای تلاش مضاعف از بین برود اما از آنجایی که آرزوی فوتبالی‌ام پوشیدن لباس نساجی و خدمت به تیم شهرم بود و با توجه به اینکه باید در کنار همسرم می‌ماندم، دست از تمرینات فردی نکشیدم و خودم را در سطحی از آمادگی مطلوب حفظ کردم.

بازیکن تیم نساجی مازندران درخصوص غیبتش در اردوی بندرعباس گفت: همین اواخر در خلال تمرینات در ناحیه از پا دچار کشیدگی شدم و به همین منظور طی دو هفته‌ باید به مداوا بپردازم، هر چند در این مدت از تمرینات آمادگی جسمانی غافل نیستم و زیر نظر پزشک به تمریناتم ادامه می‌دهم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد تیم نساجی در نیم‎فصل اول عنوان کرد: همان‌طور که همه شاهد بودند، تیم نساجی در نیم‌فصل اول شرایط متفاوتی را تجربه کرد، ابتدای فصل تغییرات مالکیتی داشتیم، وضعیت تیم مشخص نبود و شرایط مطلوبی نداشتیم، بازیکنان واقعاً مردانگی کردند و پای تیم ایستادند، در ادامه با حضور مجدد مالکان پیشین شرایط بهتر شد و همچنین در ادامه با در اختیار گرفتن کامل باشگاه توسط رضا حدادیان، امیدها در دل تیم و مردم مجدداً زنده شد.

کفشگری ادامه داد: بدون شک با حضور آقای حدادیان که یک سرمایه‌گذار بومی و دلسوز هستند و همچنین با وجود مدیر باتجربه و توانمندی چون علی امیری نساجی می‌تواند به روزهای اوج و آقایی در فوتبال ایران فکر کند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که اشاره‌ای به شرایط نیم‌فصل اول داشتم، با همه فراز و نشیب‌ها باید از زحمات رضا مهاجری و کادر فنی نساجی قدردانی کنیم، هرچند در بسیاری از بازی‌ها به حق‌مان نرسیدیم اما نساجی شاید جزو دو سه تیمی در لیگ برتر باشد که فوتبال زیبا و مالکانه‌ای را به نمایش گذاشته، این در حالی است که تیم ما از فقر بازیکن رنج می‌بُرد و بچه‌ها با تمام توان و غیرت‌شان برای تیم زحمت کشیدند.

هافبک دفاعی تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم در نیم‌فصل دوم با درایت مدیران باشگاه و آقای مهاجری بازیکنانی که مورد نیاز است جذب شوند و با تمام قدرت برای شادی دل هواداران وارد بازی‌ها شویم.

کفشگری در پایان گفت: قبلاً همه گفته‌ام، لحظه‌شماری می‌کنم تا بتوانم در ورزشگاه شهید وطنی در حضور همشهریانم پیراهن نساجی را بپوشم و هر چه توان و تجربه دارم برای نساجی بگذارم، مطمئنم نساجی در نیم‌فصل دوم با مدیریت آقای امیری و هوشمندی کادر فنی روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول