اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

از ایده تا بزرگترین داروخانه اینترنتی ایران

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش فروش اینترنتی کالاها ، ایده خاصی در زمینه فروش اینترنتی دارو و محصولات پزشکی و درمانی به ذهنم رسید که با مطالعه و ارزیابی این طرح را اجرا کردم . و این طرح با سرمایه گذاری داروخانه بزرگ و شبانه روزی جلال آل احمد در تهران با مدیریت آقایان دکتر خردمند و دکتر شیرین زاده اجرا شد.

از ایده تا بزرگترین داروخانه اینترنتی ایران

معرفی داروشاپ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به هر دلیلی اعم از کمبود وقت یا مشکلات حمل و نقل و ... نتوانید برای خرید مایحتاج خود به داروخانه مراجعه کنید یا شما دنبال کالای خاصی هستید و هر داروخانه ای آن را موجود ندارد یا از کیفیت کالا و اصالت آن اطمنیان کافی ندارید ، برای این مشکل به شما سایت داروشاپ را معرفی می کنیم.

داروشاپ اولین داروخانه آنلاین در سطح کشور نیست، اما به جرات می توان گفت بزرگترین داروخانه آنلاین در کشور است ، چرا که با همکاری 12 داروخانه معتبر بزرگترین انبار دارویی و غیردارویی کشور به همراه کادری مجرب را داراست.

 یکی از اهداف مهم داروشاپ رضایت مشتریان می باشد به این منظور خدمات بسیاری جهت رفاه حال این عزیزان در نظر گرفته شده است. از ارائه مشاوره دارویی و غیردارویی تا بسته بندی شیک و ارسال رایگان از خدمات ارزنده این گروه می باشد. همپنین از خدمات بارز داروشاپ، تضمین اصالت و قیمت کالا و مشاوره رایگان و 24 ساعته است.

*مشتریان جهت سهولت در نحوه سفارش می تواند از اپلیکیشن داروشاپ که از مارکت های معتبر و سایت داروشاپ قابل دانلود است، استفاده نمایند

محصولات داروشاپ طیف وسیع و متنوعی را از بین برترین شرکت های ایرانی و خارجی در برمی گیرد که  طبقه بندی آن به ترتیب زیر می باشد:

آرایشی 
بهداشتی (مراقبت از پوست، شامپو و مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت بدن ، بهداشت مراقبت از دهان ودندان)
مکمل های غذایی (مخصوص بانوان، مخصوص آقایان، مخصوص کودکان، مکمل تنظیم وزن و ...)
مکمل های درمانی (تنفس، سرماخوردگی، کلیه و مجرا ادرار، قلب و عروق، حافظه و اعصاب و ...)-
مکمل های گیاهی (تقویت کننده، بارداری و شیردهی، سیستم ایمنی بدن، لاغری و چاقی و ...)
مکمل های ورزشی (انواع پروتئین، انواع گلوتامین، کافئین، ال کارنتین و ...)
لوازم طبی (تشک مواج، دستگاه فشار سنج، دستگاه تب سنج، بالشت طبی، ارتوپدی و ...)
لوازم مادر وکودک (شیر خشک، غذاهای کمکی، ملزومات وابسته و ...)

 *لازم به ذکر است طبق قوانین ذکر شده از سوی سازمان غذا و دارو، فروش دارویی اینترنتی (دارو با نسخه پزشک) در کشور مجاز نمی باشد، بنابراین داروشاپ تنها داروهایی را به فروش می رساند که نسخه ی پزشک ندارد و فروش آن ها در داروخانه آزاد است.

مهندس رضا لطفی طراح و مدیرعامل داروشاپ می گوید :              

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش فروش اینترنتی کالاها ، ایده خاصی در زمینه فروش اینترنتی دارو و محصولات پزشکی و درمانی به ذهنم رسید که با مطالعه و ارزیابی این طرح را اجرا کردم . و  این طرح  با سرمایه گذاری داروخانه بزرگ و شبانه روزی جلال آل احمد در تهران  با مدیریت آقایان دکتر خردمند و دکتر شیرین زاده اجرا شد.

 داروشاپ از فروردین 98 به طور رسمی شروع به کار کرد و  با توجه به ابزار و تخصص خود در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ و همراهی تیم جوان و کاربلد در کمتر از دوماه توانستیم بیش از 2000 محصول داروخانه ای و غیر دارویی را برای اولین بار در کشور با توضیحات کامل به دو زبان فارسی و انگلیسی  به صفحه اول نتایج جستجوگرها برسانیم و نظر بسیاری از کارشناسان و استارتاپ های مطرح را به کار خود جلب کنیم.

مهندس لطفی درباره روند صعودی رتبه الکسا سایت داروشاپ  می گوید :  الکسا یک سرویس آنالیزکننده ترافیک وب است که سایت داروشاپ در کمتر از 2 ماه از رتبه 400.000 به عدد 3000 ایران برسد و این امر موجب شد تا فروش محصولات سایت چند برابر شود و از سوی داروخانه های مطرحی در سطح تهران تقاضای همکاری داشته باشیم و در عرض مدت یکماه 11 داروخانه معتبر دیگر در سطح تهران را به جمع خود اضافه کردیم که ثمره چنین همکاری گسترده ای ارائه محصولات اصل و  با کیفیت به همراه قیمت تضمین شده و خدمات پس از فروش می باشد.

ارسال سریع و رایگان محصولات داروخانه ای به کلیه مناطق کشور

اگر در مناطق 22 گانه تهران ساکن هستید، بسته شما تحویل پیک های داروشاپ داده شده و در اسرع وقت  و زمان تعیین شده توسط شما برایتان ارسال می گردد. در غیر این صورت بسته شما تحویل اداره پست می شود و کمتر از 48 ساعت از طریق پست پیشتاز به دست شما می رسد.

از صحت و اصالت برند و کالاهای خود اطمینان کافی داشته باشید، چرا که تمامی محصولات دارای برچسب سیب سلامت و مجوز سازمان غذا و دارو می باشد . همچنین قبل از ارسال کالا تاریخ انقضا و بسته بندی چک می شود و در صورت مشاهده هرگونه نواقص به مشتریان عزیزان اطلاع داده می شود.

برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید : 88286580- 88286581  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول