اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت اوقاف در ازدواج آسان جوانان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از کمک اوقاف استان برای ازدواج جوانان از محل عواید موقوفات خبر داد.

مشارکت اوقاف در ازدواج آسان جوانان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کاهش ازدواج‌های آسان و پایدار یکی از معضلات جدی اجتماعی است، اظهار کرد: در همین راستا واقفان می‌توانند در نیات خود عواید موقوفه را برای ترویج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در نظر بگیرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اوقاف همواره مشارکت فعالانه‌ای در امر ترویج ازدواج از محل عواید موقوفات داشته است، تصریح کرد: با این اقدام زمینه ازدواج جوانان بسیاری فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز به منظور ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج جوانان مبلغ 100 میلیون ریال از محل عواید موقوفات به بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی استان کمک شد، اضافه کرد: این مبلغ از محل عواید موقوفه سرای سنگی کمک شد.

کرمی با اشاره به اینکه قرار است در این جشن ازدواج بیش از 450 زوج حضور داشته باشند، گفت: پس از برگزاری جشن هم زوج‌های جوان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد که این برنامه نیز با همکاری دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه زنجان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه کمک اوقاف به بحث ازدواج جوانان محدود به این جشن ازدواج نبوده، بیان کرد: در طول سال نیز کمک‌های موردی از محل عواید موقوفات به بحث ازدواج شده است.

وی در پایان به مشارکت بیشتر مردم در موضوع وقف نیز تأکید کرد و گفت: وقف به عنوان یک سنت حسنه محسوب می‌شود که مردم باید در این مشارکت ماندگار شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ق۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول