اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک توسط بانک سرمایه

بانک سرمایه باهدف تسهیل استفاده مشتریان خود از رمز دوم پویا، علاوه بر «برنامک رمزساز سرمایه»، امکان دریافت این رمز از طریق پیامک را نیز فراهم کرد.

ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک توسط بانک سرمایه

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به اینکه استفاده از رمز دوم ثابت کارت‌بانکی به‌زودی غیرفعال و رمز دوم یک‌بارمصرف جایگزین آن خواهد شد، بانک سرمایه باهدف کسب رضایتمندی هم‌وطنان عزیز، با انجام اقدامات لازم و بلافاصله پس از عملیاتی شدن این طرح از سوی بانک مرکزی، این امکان را در اختیار تمامی مشتریان بانک قرار داده است. لذا پیرو اقدامات قبلی این بانک برای فعال‌سازی رمز دوم پویای مشتریان ( برنامک رمزساز سرمایه)، اکنون امکان ارسال رمز دوم پویا برای مشتریان از طریق پیامک نیز فراهم می‌باشد.

بر این اساس تمامی مشتریانی که به هر دلیلی امکان استفاده از برنامک رمزساز سرمایه را ندارند، می‌توانند به یکی از دو روش زیر نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت خود و دریافت رمز پویا از طریق پیامک (بدون نیاز به نصب برنامک رمز ساز و فعال‌سازی آن) اقدام نمایند:

الف) مراجعه به شعب بانک سرمایه و ارائه درخواست فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت خود و تکمیل فرم مربوطه و تأیید شماره تلفن همراه خود جهت دریافت پیامک رمز دوم پویا بر روی آن شماره تلفن.

ب) مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز منتخب بانک سرمایه و انتخاب گزینه «تغییر رمز» در منوی اصلی و سپس انتخاب گزینه «وضعیت رمز دوم یک‌بارمصرف» و درنهایت انتخاب گزینه «فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف».

کلیه مشتریان بانک سرمایه که به هریک از روش‌های فوق‌الذکر نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت خود اقدام نموده باشند، می‌توانند هنگام انجام تراکنش‌های اینترنتی بدون حضور کارت، با استفاده از دکمه پیش‌بینی‌شده برای این منظور در درگاه‌های خرید اینترنتی یا دیگر درگاه‌های اینترنتی پذیرنده کارت‌های شتابی، درخواست صدور رمز دوم یک‌بارمصرف خود را به بانک ارسال نموده و بانک سرمایه نیز رمز دوم پویای کارت مذکور را صادر و از طریق پیامک برای شماره تلفن ثبت‌شده مشتری در بانک ارسال نماید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول