احمد فعلهگری در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بسیاری از سازمانهایی که در زمینههای مختلف فعالیت دارند علاقمندند که میزان رضایت یا وفاداری مشتریان خود را بسنجند تا بتوانند برای تامین خواستههای آنان برنامهریزی صحیحی انجام دهند.
وی گفت: طرح نظرسنجی از ذینفعان هر سال توسط واحد روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان و با بکارگیری مشاوران خبره در این زمینه برنامهریزی و اجرا میشود و پس از تحلیل نتایج، اقدامات اصلاحی برای افزایش سطح رضایتمندی از ذینفعان تعریف میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نتایج طرح سنجی را اینگونه توصیف کرد: تحلیل دادههای بخشهای مختلف طرح نظرسنجی در سطح استان نمایانگر این است که در بخش مشترکین و جامعه 80 درصد، در بخش متقاضیان و مراجعان 93 درصد و در بخش کارکنان 73 درصد رضایت وجود داشته است.
فعلهگری افزود: بررسی و تحلیل دادههای دو سال پیاپی 97 و 98 در بخشهای مختلف نشان میدهد که در کل رضایتمندی 8 درصد رشد مثبت داشته است.
وی ادامه داد: رضایت مشتری معمولا پس از دریافت سرویس و یا مصرف یک محصول ایجاد میشود که ممکن است راضی یا ناراضی باشد در واقع رضایت، یک احساس مثبت در مشتری است که پس از استفاده از محصول یا دریافت خدمت ایجاد میگردد این احساس رابطه مستقیمی با سطح انتظارهای مشتری و همچنین کیفیت محصول یا خدمت دارد.
انتهای پیام/2330/83