اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از برگزاری اجلاسیه‌ای تحت عنوان شهید قاسم سلیمانی تا جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره فیلم و موسیقی فجر و برگزاری اجلاسیه شهدای عشایر تحت عنوان شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال است.

از برگزاری اجلاسیه‌ای تحت عنوان شهید قاسم سلیمانی تا جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست گرامیداشت دهه فجر با اشاره به اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دهه فجر امسال چندین ویژگی دارد که برگزاری اولین راهپیمایی گام دوم انقلاب، چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس همه بر مهم بودن دهه فجر و 22 بهمن امسال می‌افزاید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 22 بهمن امسال باندی و جناحی و گروهی نشود، گفت: دشمن در حالت شبهه‌افکنی علیه انقلاب اسلامی است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به این شبهات پاسخ داده شود.

وی از تشکیل 22 کارگروه ویژه دهه فجر خبر داد و گفت: هر ساله 5 تا 12 بهمن ماه تحت عنوان ستاد استقبال از دهه فجر برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شد که امسال با توجه به تقارن این ایام با دهه فاطمیه و شهادت صدیقه کبری‌(س) این برنامه اجرا نمی‌شود.

در ادامه سرهنگ مصطفی مثنوی به برنامه‌های سپاه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام پیروزی انقلاب 7 همایش شهرستانی و اجلاسیه شهدای عشایر تحت عنوان شهید قاسم سلیمانی را خواهیم داشت که این برنامه 15 بهمن ماه با حضور رئیس بسیج کشور برگزار می‌شود.

اما پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال را برگزاری جشنواره فیلم فجر دانست و گفت: همزمان با سراسر کشور جشنواره موسیقی فجر، نمایشگاه انقلاب و جشنواره هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

گفتنی است برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن در امامزادگان و بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های مطرح شده دستگاه‌ها برای ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول