اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ناسپاسی بانک‌های خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد/سرمایه‌های کلان کجا می‌رود؟

در سال‌های اخیر و با رونق کار بانک‌های خصوصی در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم سپرده گذاری در خور توجه و کلانی در بانکهای خصوصی داشته اند که باید پرسید سرمایه گذاری بانکها از محل این سپرده گذاری‌ها کجاست.

ناسپاسی بانک‌های خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد/سرمایه‌های کلان کجا می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از  کهگیلویه و بویراحمد در بیشتر محافل به اسم استان کم برخوردار و توسعه  نیافته و البته محروم یاد می‌شود استانی که بیشترین و بهترین ظرفیت‌ها را دارد استانی که 25 درصد نفت و 10 درصد آب کشور از این استان تامین می‌شود.

استانی که علاوه بر چنین داشته هایی بهترین و کاراترین نیروی انسانی را دارد و موید آن نیروهای فرهیخته و کارآمدی هستند که در سطوح مدیریتی ملی در کشور می‌درخشند.

اما در داخل همین استان مشکلاتی  وجود دارد که موجب شده استان از قافله توسعه عقب بماند که می توان به سیاسی کاری‌ها، اهمال‌ها و غفلت‌ها اشاره کرد.

به گزارش  فارس عوامل بیشتری دست  به دست هم داده و موجب بروز چنین مشکلاتی شده که در نشست  چند روز پیش شورای بانکهای استان از سوی استاندار روی آن دست گذاشته شد.

در سال‌های اخیر و با رونق کار بانک‌های خصوصی در کشور و در استان، مردم سپرده گذاری در خور توجه و کلانی در بانکهای خصوصی داشته اند که باید پرسید سرمایه گذاری بانکها از  محل این سپرده گذاری‌ها کجاست و آیا بانکهایی که سرمایه همین استان را جمع می کنند از آن برای کمک به توسعه  استان استفاده شده است.

به گزارش فارس حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه آمار دقیقی از وضعیت بانک‌های خصوصی در استان برای گزارش به رئیس کل بانک مرکزی شد و افزود: قرار نیست مردم در بانک‌های خصوصی سپرده کنند اما بانک جای دیگری هزینه و سرمایه‌گذاری کند کهگیلویه و بویراحمد که استان برخورداری نیست، اعداد درشتی از سیستم بانک‌های خصوصی جای دیگری هزینه می‌شود.

 اگر بانک‌های خصوصی برای سرمایه گذاری با سپرده‌های مردم این استان جای دیگری این کار را انجام دهند ناسپاسی نسبت به این مردم را در اذهان متبادر می‌سازد که مسوولان متولی باید فکری به حال این معضل کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول