اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مرجع نظارت بر کالا و خدمات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تنها مرجع نظارت و قیمت‌گذاری بر کالا و خدمات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

مرجع نظارت بر کالا و خدمات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری ظهر امروز در جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از صنوف تولیدی باید تدابیری اتخاذ شود که تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی همانند واحدهای تولیدی استان زنجان محاسبه و تعیین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد نحوه تعیین مالیات برای اقلام با نرخ مصوب خاطر نشان کرد: مالیات محاسبه شده برای اقلام با نرخ مصوب باید بر اساس نرخ تعیین شده محاسبه شود و بر اساس قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار استان مالیات محاسبه و تعیین شود.

 وی یادآور شد: تنها مرجع نظارت و قیمت‌گذاری بر کالا و خدمات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و قیمت اقلام در کمیته قیمت‌گذاری تعیین و اجرا می‌شود.

فغفوری در ادامه تصریح کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون به طور تخصصی و جداگانه در حوزه‌های میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری و معدن برگزار شده و مسائل مربوط به واحدهای تولید، توزیعی و خدماتی را در این حوزه‌ها بررسی و مشکلات مربوطه را رفع کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در این جلسه نیز به صورت اختصاصی به مسائل مربوط به صنوف با محوریت رفع مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و امور مالیاتی پرداخته شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول