اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

کنگره ملّی «امیرکبیر؛ امیر وقف» برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملّی «امیرکبیر؛ امیر وقف» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

کنگره ملّی «امیرکبیر؛ امیر وقف» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس؛ مراسم اختتامیه و تقدیر از آثار برگزیده نخستین کنگره ملّی «امیرکبیر؛ امیر وقف» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.‎

سه‎شنبه ‎۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور جمع کثیری از اساتید، هنرمندان، صاحبنظران و فرهنگ‎دوستان برگزار می‎شود.

طبق اعلام دبیرخانه این کنگره، ۱۲۰۰ اثر فاخر در چهار بخش «علمی»، «ادبی»، «هنری» و «فضای مجازی»، به این کنگره ارسال گردیده که پس از انجام داوری توسط اساتید هر حوزه، نهایتاً ۲۰۰ اثر به عنوان آثار برگزیده در پایگاه اطلاع‎رسانی کنگره به آدرس www.amirevaghf.ir معرفی شدند.

شایان ذکر است کنگره ملّی «امیرکبیر؛ امیر وقف» با هدف آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و دانشجویان با ابعاد زندگی و حیات فکری، سیاسی واقف نام‎آشنا میرزا محمدتقی خان فراهانی، نمودار ساختن زوایای پنهان شخصیّتی ایشان و نهایتاً الگوگیری از سیره این سیاستمدار برجسته و بزرگ تاریخ در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، به همّت «اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران»، «دانشگاه امام صادق (ع)»، «دانشگاه صنعتی امیر کبیر»، «بنیاد صیانت از حقوق شهروندی» برگزار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول