اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«بچه مهندس ۳» در شهرک سینمایی دفاع مقدس/ احتمال پخش در ماه رمضان

نویسنده سریال «بچه مهندس ۳» گفت: بناست گروه تولید بنا به شرایط اقتصادی، به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران یا حاشیه شهر بروند.

«بچه مهندس ۳» در شهرک سینمایی دفاع مقدس/ احتمال پخش در ماه رمضان

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره ادامه تولید این سریال گفت: این روزها گروه تولید در لوکیشن شهرک سینمایی دفاع مقدس مشغول تصویربرداری هستند.

وی درباره پایان زمان تولید این سریال نیز بیان داشت: احتمالا تا بهمن ماه تصویربرداری ادامه خواهد داشت و از آنجایی که ۳۵ قسمت است، یکی از گزینه های پخش در ماه رمضان هستیم. 

این نویسنده همچنین افزود: قصه فصل سه این سریال غافلگیری‌هایی دارد که مناسب ماه مبارک رمضان است.

وارسته درباره عزیمت گروه تولید به شهرستان‌های اطراف نیز گفت: بنا است گروه تولید بنا به شرایط اقتصادی، به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران یا حاشیه شهر بروند.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «بچه مهندس۳» در ۳۵ قسمت در حال انجام است. علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت. 

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

انتهای پیام/


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول