اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مجتمع‌های خدمات رفاهی به روان‌سازی ترافیک جاده‌ها کمک می‌کند

استاندار قزوین گفت: مجتمع‌های خدمات رفاهی به روان‌سازی ترافیک جاده‌ها کمک می‌کند و به رانندگان فرصت می‌دهد تا پس از استراحت با فراغ بال در ادامه مسیر رانندگی کنند.

مجتمع‌های خدمات رفاهی به روان‌سازی ترافیک جاده‌ها کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت‌الله جمالی‌پور روز یکشنبه در حاشیه  افتتاح و کلنگ‌زنی ساخت ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آزادراه قزوین - رشت و قزوین - زنجان به خبرنگار ایرنا گفت: این مجتمع‌ها علاوه بر اینکه به رانندگان و مسافران در طول مسیر فرصت استراحت می‌دهند، در حوزۀ کنترل ترافیکی نیز نقش ارزنده‌ و بسزایی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: این مجتمع‌ها علاوه بر روان سازی ترافیک جاده‌ها، به رانندگان فرصت می‌دهند تا پس از استراحت با فراغ بال در ادامه مسیر رانندگی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در برخی جاده‌های ارتباطی ما به خصوص آزادراه‌ها با آن روبرو هستند، کمبود مراکز خدمات رفاهی است که رفع این معضل در دستور کار مسؤولان استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: همکاران ما در حوزه معاونت عمرانی و اقتصادی و راهداری در حال برنامه‌ریزی هستند تا بتوانند زمینۀ کلنگ‌زنی مجتمع‌های مورد نیاز در آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان را فراهم سازند.

استاندار قزوین روز یکشنبه علاوه بر کلنگ زنی ۲ مجتمع خدمات رفاهی، مجتمع خدمات رفاهی آتلانتیس با ۳۲ هزار متر مربع عرصه و ۶ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا  که در کیلومتر ۲ آزادراه قزوین رشت (لاین شمالی) قرار داشت را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول