اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

حمایت مردم از سردار حاجی‌زاده/ مردم در «فارس من»: زحمات شما فراموش نمی‌شود

مردم می‌گویند زحمات سردار حاجی‌زاده را فراموش نمی‌کنند؛ در کم‌تر از 24 ساعت هزاران نفر کمپین حمایت از سردار را امضا کردند.

حمایت مردم از سردار حاجی‌زاده/ مردم در «فارس من»: زحمات شما فراموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس؛ ناراحتی‌مان دوچندان شد وقتی شنیدیم. سپاه اما متواضعانه خود را مقصر این حادثه اعلام کرد. در کمتر از 8 ساعت سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه برای تشریح جزئیات حادثه و اشتباه صورت گرفته به تلوزیون آمد؛ با مردم سخن گفت و آبروی خود را با خدا معامله کرد. در چنین موقعیتی فارغ از هرگونه ترسی که می‌شد برای منافع خود داشت، زیر پا گذاشتن مصالح و منافع سیاسی به خاطر صداقت با مردم ستودنی است. چنین صداقتی واقعا ستودنی است. نظیرش را متاسفانه کمتر می‌توان در این سال‌ها پیدا کرد که مسئولی به خاطر اشتباهی از مردم عذرخواهی کند و شجاعانه گردن بگیرد.

 

مردم هم این را درک کردند. گفتند خدمات و جان‌فشانی سردار را فراموش نمی‌کنند. کاربری در «فارس من» نوشت: «سپاه، رئیس جمهور و دولت ما از همه داغداران عذرخواهی کرده و مسئولیت را قبول کردند اما به خاطر داریم که آن روزی که هواپیمای مسافربری ما به عمد مورد اصابت موشک آمریکایی ها قرار گرفت، همه سکوت کردند.» «گر چه نقدهایی درست درباره لزوم ممنوعیت پروازها و اطلاع‌رسانی سریع وجود دارند باید گفت کشور ما در این زمینه تجربه نداشته و استانداردهای امنیتی لازم نیز وجود ندارند، همچنین صداقت و مسئولیت‌پذیری شما برای اشتباهی که از زیرمجموعه‌تان سرزده، قابل ستایش است و بسیار بسیار سخت است که علنا مسئولیت چنین اشتباهی را پذیرفته و خود را مسئول اشتباه زیرمجموعه دانست، آزمونی که بحمدالله حضرتعالی با موفقیت به انجام رساندید.»

 

کاربر دیگری هم نوشت: «دمت گرم سردار که آنقدر شهامت داری یک تنه همه مسئولیت‌ها را می‌پذیری و عذرخواهی می‌کنی. کاش تمام مسئولان شهامت شما را داشتند، یادمان نرود این حادثه عمدی نبوده و چند روز قبل ساعت ۲ بامداد به خاطر چه چیزی الله اکبر می‌گفتیم.»

 

واقعا دمت گرم سردار؛ کمپین حمایت از سردار حاجی‌زاده در کمتر از 24 ساعت هزاران حمایت به خود جلب کرد. «فارس من» هم خود را داغدار این داستان می‌داند و همچنین از سردار به خاطر این شجاعت و صداقت ممنون است.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول