اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری

مردم نوع دوست گیلان در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان در قالب نقد، کالا و خدمات برای کمک به نیازمندان و ایتام به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کرده اند.

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی نیکوکاران برای حل مشکلات محرومان اظهار کرد: ارائه خدمات از طریق مراکز نیکوکاری از پراکنده‌کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیازهای محرومان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۶ مرکز نیکوکاری در سراسر گیلان راه‌اندازی شده است، افزود: مراکز نیکوکاری باهدف واگذاری امور خیریه به مردم، سرعت بخشیدن رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل‌ارائه به نیازمندان ایجاد و راه‌اندازی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست گیلان به مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، افزود: این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیر نقدی و ارائه خدمات بوده است.

اهرابی با بیان اینکه کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است، تصریح کرد: سه میلیارد و  ۲۴۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان هم در قالب ارائه خدمات به نیازمندان از سوی خیران کمک شده است.

وی ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و موردی به نیازمندان را ازجمله خدماتی عنوان کرد که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالا در مراکز نیکوکاری به محرومان ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، هم‌اکنون ۲۱ هزار و ۳۶۵ نفر از نیکوکاران در بخش‌های مختلف با مراکز نیکوکاری همکاری می‌کنند که هزار و ۳۶۴ نفر به‌صورت امدادیار افتخاری، ۵۵۸ نفر حامی ایتام و فرزندان محسنین، ۹۳ نفر خادم یار رضوی، ۵ هزار و ۷۴ نفر خیر موردی، ۱۳ هزار و ۳۳۶ نفر مشترک صدقات و ۲۴۰ نفر هم مؤدیان زکات هستند.

 انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول