اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس: در اغتشاشات و اجتماعات اخیر از اسلحه استفاده نشده است

پلیس تهران در پی انتشار گمانه‌زنی‌هایی در خصوص استفاده پلیس از سلاح در اغتشاشات اعلام کرد تاکنون در هیچ‌یک از تجمعات و اغتشاشات، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است.

پلیس: در اغتشاشات و اجتماعات اخیر از اسلحه استفاده نشده است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها درباره استفاده پلیس از سلاح در اغتشاشات صورت‌گرفته اعلام کرد که تاکنون در هیچ‌یک از تجمعات و اغتشاشات صورت گرفته، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است. 

گفتنی است سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت بامداد امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر زخمی شدن تعدادی از تجمع‌کنندگان در شب‌های گذشته در رسانه‌های معاند و بیگانه اظهار داشت: در تجمعات روزهای گذشته، پلیس به هیچ وجه تیراندازی نکرد چرا که سعه‌صدر و خویشتنداری در دستورکار پلیس پایتخت بوده است. 

سردار رحیمی در ادامه به تبلیغات گسترده ضدانقلاب و معاندین در پی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و اظهار داشت:‌هم‌اکنون به دلیل اشتباه یک‌نفر، دشمنان و معاندان با بمباران تبلیغاتی، دروغ و ناروا برعلیه کشور راه انداخته و تعدادی هم از داخل کشور، آگاهانه یا ناآگاهانه همراه آنها شده و سعی دارند آرامش مردم را مختل کنند. 

گفتنی است در روزهای اخیر شاهد برخی اعتراضات در دانشگاه‌ها و معابر پایتخت به دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی و حواشی پیش‌آمده بوده‌ایم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول