اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شهادت سردار شهید سلیمانی برای استکبار خطرناک‌تر از حیات او است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: خون سردار شهید سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد.

شهادت سردار شهید سلیمانی برای استکبار خطرناک‌تر از حیات او است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است و از قطره قطره خون این شهید، سلیمانی‌ها برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه خون سردار شهید سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد، تصریح کرد: اگر روزی مالک اشتر به عنوان قهرمان تاریخ مطرح بود امروز سلیمانی و سلیمانی‌ها وراث آن قدرت و غیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ورزش همگانی و قهرمانی به عنوان یک نماد مطرح است؛ گفت: انسان باید لحظه به لحظه در جهت قوت اراده در مقابل عوامل خطرناکی همچون هوای نفس بایستد.

دشمن به دنبال اختلاف بین مردم و مسوولان است

پدر شهید مرتضی بصیری‌پور نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه هدف دشمن شکاف بین مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با بزرگنمایی سقوط و حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی تمام خدمات سپاه و نظام را از بین ببرد.

وی با تاکید براینکه دشمن در کمین است و راه را نباید گم کرد، افزود: درد ما در برابر مصائب امام حسین(ع) هیچ است.

بصیری‌پور با بیان اینکه ملت ایران ملتی وفاداری به نظام و انقلاب است و این روحیه باید تقویت شود، ابراز داشت: شهدا نیاز به تجلیل ندارند و ما همواره نیازمند شهدا هستیم که راهمان را گم نکنیم.

قهرمانی بدون معنویت در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار استان ۲۶ دی‌ماه و با محوریت نخستین شهید مدافع حرم بصیری‌پور در مجمع فرهنگی ورزشی علوی بیرجند برگزار می‌شود.

حسن عزیزی با اشاره به ۶۴ شهید ورزشکار خراسان‌جنوبی گفت: این یادواره در راستای ترویج فرهنگ هویت ناب اسلامی، ایثار و شهادت، پایداری ملی، وحدت و انسجام اسلامی و اشاعه فرهنگ امیدواری به جامعه و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانی بدون معنویت و اخلاق ورزشی جایگاهی در نظام اسلامی ندارد، گفت: باید همواره بررسی وصایای شهدای ورزشکار، ولایتمداری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد.

انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول