اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شهنازی: صعودمان قابل پیش‌بینی بود/ ضرورتی نداشت کولاکوویچ «هیس» نشان دهد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو قابل پیش‌بینی بود.

شهنازی: صعودمان قابل پیش‌بینی بود/ ضرورتی نداشت کولاکوویچ «هیس» نشان دهد

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: با توجه به نحوه صعود تیم‌ها به المپیک و شرایط تیم‌ها، صعود والیبال ایران به المپیک قابل پیش‌بینی بود؛ البته بازیکنان هم بسیار زحمت کشیدند و باید قدردان آنها بود. ایران در آسیا حریف ندارد و اگر ژاپن در رقابت‌های انتخابی حضور داشت قطعاً کار برای ایران سخت می‌شد.

وی ادامه داد: ایران تیم اول آسیا و هشتم جهان است. فشار روانی موجود بر تیم ایران در برخی از بازی‌ها کار را سخت کرد. در دیدار مقابل کره‌جنوبی شاهد این موضوع بودیم، اما خوشبختانه به کمک تجربه بالای بازیکنان ایران توانستیم این تیم را هم شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درخصوص واکنش ایگور کولاکوویچ پس از صعود ایران به المپیک و نشان دادن «هیس» به کارشناسان، تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور والیبال ایران با موفقیت خود توانست تسکینی بر حال مردم باشد و در این شرایط واقعاً ضرورتی نداشت که کولاکوویچ چنین اقدامی انجام دهد. اگر بحثی وجود دارد به قول خودِ کولاکوویچ باید رو در رو مطرح شود. بحث درمورد تیم ملی زیاد است، اما وقتی تیم ملی به المپیک صعود می‌کند و نشاط به جامعه تزریق می‌شود، نیازی به انجام چنین کارهایی نیست.

شهنازی با بیان اینکه اقدام کولاکوویچ را نمی‌پسندم، افزود: از ایگور کولاکوویچ که سال‌ها در تیم ملی کشورش کار کرده و تجربه بالایی دارد بعید بود این کار را انجام دهد. نمی‌دامن مخاطب سرمربی تیم ملی چه کسانی بودند، اما او باید بداند که مردم ایران والیبال را خیلی خوب می‌فهمند. ضمن اینکه تمام کارشناسان، مربیان، بازیکنان و رسانه‌ها از صعود تیم ملی به المپیک خوشحال هستند. 

وی گفت: اگر تیم ملی در روسیه می‌توانست جواز حضور در المپیک را کسب کند و آن موقع کولاکوویچ چنین کاری می‌کرد، حرکتش قابل تحمل بود، اما حالا در رقابت با تیم‌های آسیایی که ملی‌پوشان هم در اوج آمادگی بودند واقعاً نیازی به این کار نبود، چون کار بزرگی نکرده است. با شرایط کنونی اگر تیم ملی به المپیک نمی‌رفت، فاجعه بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول