اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحویل 800 واحد مسکن مهر به متقاضیان در دهه فجر/دلایل طولانی شدن پروژه میارکلا

مدیر پروژه مسکن مهر میارکلای ساری گفت: از 2 هزار و 800 واحد مسکن مهر میارکلای ساری حدود ۴۰۰ واحد افتتاح شده و ۸۰۰ واحد دیگر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تحویل 800 واحد مسکن مهر به متقاضیان در دهه فجر/دلایل طولانی شدن پروژه میارکلا

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی| طرح مسکن مهر، جز طرح‌های خوبی بوده که موجب شد آرزوی خانه‌دار شدن خیلی از مستاجران برآورده شود و سقفی متعلق به خودشان داشته باشند؛ اما این موضوع برای متقاضیان مسکن مهر میارکلای ساری طور دیگری رقم خورده است.

متقاضیان مسکن مهر ساری باوجود دوری مسافت باز هم به هر دری زدند و آورده‌های خود را تحویل دادند اما هنوز آرزویشان رنگ واقعیت به خود نگرفت.

 

در حال حاضر تعدادی از خانوارها در واحدها اسکان یافتند و قول پایان طرح را پایان امسال دادند و دلیل اینکه تاکنون مسکن مهر میارکلای ساری افتتاح شد مشکلات اقتصادی و خلاف برخی از شرکت‌ها عنوان شد.

پایان امسال قرار بود پرونده مسکن مهر بسته شود که در دهه فجر امسال 800 واحد از مسکن میارکلای ساری افتتاح می‌شود.

مدیر پروژه مسکن مهر میارکلای ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر میارکلای ساری حدود ۴۰۰ واحد افتتاح شده و ۸۰۰ واحد دیگر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

حسین محمودی افزود: بقیه واحدها که شامل یک‌هزار و ۶۰۰ واحد دیگر است تا پایان نیمه نخست سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب این پروژه در مراحل نهایی قرار دارد، اضافه کرد: آسفالت این پروژه  نیز درحال شروع شدن است.

مدیر پروژه مسکن مهر میارکلای ساری بیان کرد: فاضلاب این پروژه نیز درحال انتقال به یکی از شهرهای مجاور است.

محمودی دلیل افتتاح دیرهنگام این پروژه را مشکلات اقتصادی دانست و افزود: همچنین سه شرکت با 20 بلوک که شامل 600 واحد بودند خلاف مالی داشتند که با ورود دادستان مشکل حل شد و موجب وقفه در اجرای این پروژه شد.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که متقاضیان مسکن مهر میارکلای ساری با آن مواجه هستند این بوده که قرار شد تسهیلات با نرخ سود مشارکت هفت درصد در اختیارشان قرار گیرد که یک‌هزار و ۸۰۰ واحد با همین نرخ تسهیلات از سوی بانک مسکن دریافت کردند ولی هزار واحد دیگر تسهیلات‌شان از سوی بانک تجارت با سود ۱۲درصد پرداخت شده که این موضوع در حال پیگیری است و به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های متقاضیلن تبدیل شده است.

انتهای پیام/86035/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول