اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

فروشگاه رباتیک را ببینید+فیلم و تصاویر

والمارت با استفاده از ماشین آلات برای انجام سفارشات مواد غذایی و افزودن دستگاه‌های قفسه اسکن به بیش از ۶۵۰ فروشگاه در تلاش است تا از آمازون جلو بزند.

فروشگاه رباتیک را ببینید+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، والمارت با استفاده از ماشین آلات برای انجام سفارشات مواد غذایی و افزودن دستگاه‌های قفسه اسکن به بیش از ۶۵۰ فروشگاه در تلاش است تا از آمازون جلو بزند.

وال‌مارت، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگ‌ترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای‌ مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان است.

این شرکت در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در رده اول قرار دارد؛ در سال مالی ۲۰۱۹ شرکت والمارت با فروشی معادل ٥١٤ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد.

وال‌متارت برای رقابت با آمازون از ربات‌های موجود در فروشگاه‌های خود استفاده می‌کند؛یک سیستم روباتیک در حال انجام سفارشات مواد غذایی در «Supercenter» در نیوهمپشایر است.

دستگاه‌های اسکن قفسه نیز به ۶۵۰ فروشگاه دیگر در سراسر کشور اضافه می‌شوند تا میزان رباتیک بودن فروشگاه‌ها افزایش یابد.

این تغییر جهت کاهش هزینه‌ها، بهبود عملکرد فروشگاه‌ها و کسب اعتبار در نبرد اتوماسیون است.

والمارت اعلام کرد  چرخ‌های اتوماتیک رباتیک به نام Alphabots را در یکی از سوپراستورهای خود در نیوهمپشایر در سال ۲۰۱۸ گنجانیده است.

از چرخ دستی‌های رباتیک برای بازیابی وسایل، یخچال و فریزر منجمد شده برای مواد غذایی آنلاین استفاده می‌شود.

پس از بازیابی محصولات، Alphabot آنها را به محل کار می‌برد که در آن کارمند انسانی سفارش را بررسی و کیسه می‌کند و درنهایت آن را برای تحویل می‌فرستد.

 

مردم همچنین وظیفه انتخاب محصولات و سایر محصولات تازه را به صورت دستی بر عهده دارند، اما گفته می‌شود Alphabot به روند بازیابی برای سایر موارد آسان‌تر و سریع‌تر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول