اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چالش غفلت در اطلاع‌رسانی پیش روی دستاوردهای عمرانی سمنان!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استان سمنان به‌عنوان کارگاه بزرگ عمرانی مطرح است؛ اما در امر اطلاع‌رسانی این طرح‌ها غفلت می‌شود.

چالش غفلت در اطلاع‌رسانی پیش روی دستاوردهای عمرانی سمنان!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: مردم ایران در هر زمان که نیاز بوده در صحنه حضور داشته باشند، با عزمی مثال‌زدنی، حضور و دلدادگی خود را به نظام جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات کردند.

وی ادامه داد: بیان اقدام‌ها و دستاوردهای دولت در استان سمنان در بخش‌های مختلف اقتصادی مغفول مانده است که باید دستگاه‌های اجرایی، توفیق‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: استان سمنان به‌عنوان کارگاه بزرگ عمرانی مطرح است که در امر اطلاع‌رسانی این طرح‌ها غفلت می‌شود.

فخری افزود: خدمات و دستاوردهای دولت در سال‌های گذشته کمتر به مردم اطلاع‌رسانی شده و زیرساخت‌ها برای رونق اقتصادی در استان با اجرای طرح‌های عمرانی در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: راه‌سازی، ساخت سد، ساخت تقاطع غیر هم‌سطح، طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها و ساخت مسکن در منطقه کالپوش از اقدام‌های در دست اجرا برای توسعه و آبادانی در استان است.

فخری گفت: در بحث شهرداری‌ها استان سمنان رتبه دوم کشور در جلب رضایتمندی مردم را دارد.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از مصوبه‌های دور اول سفر رئیس‌جمهوری تخصیص و جذب شد و بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال دیگر برای دوم سفر تخصیص داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی را در استان شاهد خواهیم بود.

فخری افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای سفرهای نوروزی ۹۹ در دستور کار قرار گیرد و آمار نشان می‌دهد که هرگاه مسؤولان مربوطه پای کار بوده‌اند، حتی در اوج سفرها نیز کمترین تصادف‌ها را شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول