اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

اعزام کاروان کمک‌های اهدایی شستا به مناطق سیل‌زده

ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شستا با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های شرکت‌های زیرمجموعه به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

اعزام کاروان کمک‌های اهدایی شستا به مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی گسترده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و همزمان با دستور رهبر معظم انقلاب و دستور ویژه شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ضرورت کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده، ستاد متمرکز مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های اهدایی شرکت‌های تابعه شستا صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۴دی‌ماه۹۸ جلسه فوری تشکیل داد.

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی شستا و تعدادی از مدیران عامل هلدینگ‌های شستا برگزار شد مقرر شد؛
- تمامی شرکت‌های تابعه شستا کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت متمرکز و از طریق این ستاد ارسال کنند.
- کاروان‌های اهدایی شستا به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی با ظرفیت حدود 100 کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه این هلدینگ به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.
- براساس تصمیم دیگر ستاد کمک‌رسانی شستا، هلدینگ دارویی تأمین، داروهای موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی تأمین و ارسال کند.
- از ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری شود، ضمن آنکه شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهد.
- براساس تصمیم این ستاد، کلیه پرسنل شستا و شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ به‌صورت اختیاری 1 تا 3 روز حقوق خود را برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده اختصاص دهند.
- هلدینگ سیمان تأمین 2 هزار تن سیمان را برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده در مراحل بازسازی آماده سازی کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول