اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۲۲۰ محله حاشیه‌نشین کشور تحت پوشش ۱۴۰ دفتر تسهیل‌گری

معاون اجتماعی مرکز امور اجتماعی و‌ فرهنگی وزارت کشور از فعالیت ۱۴۰ موسسه و دفتر تسهیل‌گری در کشور خبر داد و گفت: این مراکز، ۲۲۰ محله حاشیه‌نشین و در معرض آسیب را با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌اند.

۲۲۰ محله حاشیه‌نشین کشور تحت پوشش ۱۴۰ دفتر تسهیل‌گری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رضا محبوبی امشب در تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین وزارت کشور، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز از توجه جدی مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری تبریز به ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در تبریز قدردانی کرد و  اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این استان در حال انجام است و به عنوان مثال، عملکرد چهار دفتر تسهیل‌گری در شهر تبریز می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر دفاتر تسهیل‌گری فعال در کشور باشد.

وی موضوع ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در کشور را یکی از اساسی‌ترین چالش‌های اجتماعی در جامعه دانست و عنوان کرد: جلسات متعددی با حضور شخص رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ساماندهی معضلات اجتماعی برگزار شده و ایشان خواستار اهتمام جدی مسئولان در این زمینه هستند.

معاون اجتماعی مرکز امور اجتماعی و‌ فرهنگی وزارت کشور از فعالیت ۱۴۰ موسسه و دفتر تسهیل‌گری در کشور خبر داد و عنوان کرد: این مراکز، ۲۲۰ محله حاشیه‌نشین و در معرض آسیب را با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌اند.

محبوبی خواستار استقرار دفاتر تسهیل‌گری در بدنه مدیریت شهری شد و عنوان کرد: فعالین این مراکز باید به گونه‌ای باشد که این عزیزان خودشان را کارمند دولت تلقی نکنند و در کنار این موضوع، استانداری‌ها به حمایت خود از دفاتر تسهیل‌گری ادامه دهند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول