اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هلال احمر زنجان 10 هزار بسته مواد غذایی به سیستان و بلوچستان ارسال کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 10 هزار بسته مواد غذایی امدادی مورد نیاز از این استان به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

هلال احمر زنجان 10 هزار بسته مواد غذایی به سیستان و بلوچستان ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان شهرام میرزایی اظهار کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، نخستین محموله از مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از استان زنجان به این هموطنان ارسال شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه  نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده کشور برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی اعزام شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی و زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل، جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست کشورمان برای هموطنان خود در این مناطق کرده است.

وی تاکید کرد: هموطنان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند #۵۴*۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام کمک‌های خیرین اقدام کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول