اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بزرگداشت شهدای حادثه سقوط هواپیما در کرمانشاه برگزار شد/ مردم همدرد خانواده‌های داغدار

مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره تعدادی از هموطنان که در پی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیدند، با حضور باشکوه مردم در کرمانشاه برگزار شد.

بزرگداشت شهدای حادثه سقوط هواپیما در کرمانشاه برگزار شد/ مردم همدرد خانواده‌های داغدار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره تعدادی از هموطنان که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیدند، هم‌اکنون در مسجد غدیر شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور استان در حال برگزاری است.

مردمان این دیار، دلسوز، وطن‌دوست و نوعدوست هستند و مانند اعضای یک خانواده بزرگ در غم شادی یکدیگر شریک و احساس همدردی می‌کنند، کمتر ایرانی دیده می‌شود که نسبت به حادثه و اتفاقی که برای هموطنانش رخ می‌دهد احساس بی‌تفاوتی کند.

مرزداران فهیم استان کرمانشاه، همیشه همدرد دیگر همنوعان خود بوده و هستند، هنوز داغ سردار دل‌ها، سردار ولایت پرافتخار اسلام که برای همیشه یاد و نامش در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده و پابرجاست را فراموش نکرده‌اند که با اعضای خانواده‌ها شهدای این سانحه هوایی همدردی می‌کنند و خود را در غم آن‌ها شریک می‌دانند.

چنین صحنه‌هایی که حاکی از اتحاد، وحدت و همدلی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است و همواره به دشمنان ثابت می‌کند که هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند، ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی جامعه ایران را به‌درستی درک نمی‌کنند.

مردم غیور کرمانشاه، با شرکت در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار از خداوند متعال صبر و بردباری برای بازماندگان و رحمت و مغفرت را برای جان‌باختگان مسئلت کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم باشکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در پی حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و سرنشینان این هواپیما شد مراسم تجلیل و بزرگداشتی به یاد خاطر شهدای عالی مقام با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان از ساعت 10 صبح در محل مسجد غدیر در حال برگزاری است.

عباس سروری ادامه داد: مردم فهیم و شریف کرمانشاه در راستای بزرگداشت مقام شاخص شهدا و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه غم‌انگیز در این مراسم باشکوه به‌صورت خودجوش شرکت کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول