اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار مسئولان سازمان بسیج و دانشجویان بسیجی با خانواده‌ جانباختگان هواپیمایی

جانشین سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج دانشجویی با حضور در منزل یکی از خانواده‌ دانشجویان جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی ضمن دلجویی، با خانواده‌ داغدار ابراز همدردی کردند.

دیدار مسئولان سازمان بسیج و دانشجویان بسیجی با خانواده‌ جانباختگان هواپیمایی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی و حجت‌الاسلام عین‌الکمال مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان بسیج دانشجویی با حضور در منزل خانواده‌ داغدار مراتب تاسف و تاثر خود را با خانواده این دانشجویان ابراز کردند.

سردار سپهر ضمن تشریح ابعاد و علل پیشامد خطای پدافند هوایی در دیدار با خانواده‌ای که 2 فرزند خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: درگذشت سرنشینان هواپیمای تهران-کیف که تعدادی از آن‌ها دانشجویان ایرانی بودند سبب عزادار شدن مجدد ملت ایران شده و این مصیبت نه تنها خانواده‌های آن‌ها بلکه همه مسئولان و مردم ایران را داغدار کرد.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش‌آمده به سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرده و تاکید کرد: سپاه در 4 دهه گذشته همواره خود را سپر بلا کرده و مانع از وارد شدن آسیب به ملت ایران شده و در برابر دشمنان و متجاوزان ایستاده است و امیدوارم نتایج بررسی علل این حادثه دلخراش بنابر فرموده مقام معظم رهبری هرچه سریع‌تر مشخص شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این دیدار عنوان کرد: از دست دادن هر یک از فرزندان این مرز و بوم برای تک تک فرماندهان و آحاد سپاه دشوار بوده و تمام تلاش شبانه‌روزی نیروهای سپاه از نقاط مرزی تا نقاط مرکزی کشور برای آسایش بیشتر مردم است اما در این بین دشمنان با بهانه‌جویی به دنبال ایجاد انشقاق و اختلاف افکنی در بین ملت ایران هستند.

وی افزود: سردمداران آمریکایی که فتنه‌آفرینان اصلی در منطقه هستند حتی پس از سرنگون کردن عامدانه هواپیمای مسافربری ایرانی از ابراز تاسف امتناع کرده و با تحریم‌های دارویی و سایر جنایت‌ها در سراسر جهان ثابت کردند کشته شدن شهروند هیچ کشوری برایشان اهمیت ندارد و تنها به دنبال آشفته‌تر کردن اوضاع منطقه هستند.

گفتنی است پیش از دیدار جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان سازمان بسیج دانشجویی کشور طی تماس با بسیاری از خانواده‌های‌ دانشجویان جان باخته در حادثه اخیر هواپیمایی اوکراین ضمن دلجویی از آنها و ابراز همدردی این حادثه تلخ را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول