اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نخستین گردهمایی استانی فعالان حوزه خانواده در همدان برگزار می‌شود

مدیر مرکز تحکیم خانواده «سایبان مهر» در همدان گفت: فردا نخستین گردهمایی استانی فعالان حوزه خانواده با محوریت نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

نخستین گردهمایی استانی فعالان حوزه خانواده در همدان برگزار می‌شود

نرجس اسکندریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از برگزاری نخستین گردهمایی استانی فعالان حوزه خانواده خبر داد و اظهار کرد: موضوع این گردهمایی خانواده و گام دوم انقلاب بوده که در روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با محوریت آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود که هماهنگی‌های اجرای برنامه بر عهده مرکز تحکیم خانواده «سایبان مهر» به عنوان نماینده کنگره ملی خانواده قرار گرفته است.

مدیر مرکز تحکیم خانواده «سایبان مهر» در همدان گفت: این همایش با حضور امام جمعه همدان و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، ‌مسؤول نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله شعبانی به دنبال لبیک به منویات مقام معظم رهبری در حوزه خانواده بوده از این رو برای سازماندهی و هم‌افزایی فعالان حوزه خانواده این همایش استانی برگزار می‌شود.

اسکندریان تصریح کرد: دومین کنگره ملی خانواده هفته آینده در تهران در ادامه همین همایش‌های استانی برگزار می‌شود که هدف از آن ایجاد انسجام در میان تشکل‌هاست تا بتوان با ایجاد وحدت و یکپارچگی در سراسر کشور قدم‌های بزرگ و موثری برای کاهش آسیب‌های خانواده و طلاق برداشت.

وی گفت: حجت‌الاسلام مقامی در کاهش آمار طلاق در استان فارس با برگزاری کلاس های پیش از ازدواج و دوره‌های مشاوره نقش به سزایی داشته و برنامه‌هایشان مورد تأکید و تشوریق رهبری قرار گرفته‌ است.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول