اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارائه 10 هزار مشاوره حقوقی در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از ارائه 10 هزار مشاوره حقوقی در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در گلستان خبر داد و گفت: سالانه 400 هزار پرونده به محاکم گلستان وارد می‌شود.

ارائه 10 هزار مشاوره حقوقی در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: بیش از 400 هزار پرونده سالانه وارد دستگاه قضایی استان گلستان می شود که این در شان مردم استان گلستان نیست.
وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای این طرح همکاری خوبی از سوی مساجد و ادارات مختلف انجام شد که ظرف مدت کوتاه از اماکن مقدسه و مساجد استان 85 نقطه این طرح اجرا شد.

هاشمیان تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از 10 هزار مشاوره حقوقی به مراجعان داده شده است.
رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: به طور قطع با اجرای این طرح شاهد افزایش آگاهی مردم و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان خواهیم بود.
هاشمیان بیان کرد: چند روز گذشته یکی از مدیران ادارات کل استان گلستان معامله‌ای کرده بود که طبقه هشتم واحد سوم یک آپارتمان را خریده و هنوز روی خاک است و هیچ عملیات عمرانی انجام نشد و دچار مشکل شده بود.

وی تاکید کرد: موضوع بسیار مهم در عقد قراردادها این است که باید قرارداد رسمی و در دفاتر رسمی ثبت شود.
رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر مخصوصا در کمتر از یک سال گذشته بسیاری از پرونده‌های سنگین در کل کشور در استان گلستان رسیدگی شده و اینگونه پرونده‌ها باید در دستگاه قضایی رسیده شود و پرونده‌های دیگر حتی نباید تولید شود و این مهم تنها با آگاهی‌بخشی به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول