اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدارس هوشمند همدان از کمترین امکانات استفاده می‌کنند

استاندار همدان با بیان اینکه صرف وجود ویدئوپروژکتور در مدارس معنای هوشمندسازی کامل را نمی‌دهد گفت: مدارس هوشمند از کمترین امکانات ممکن استفاده می‌کنند که باید به دنبال برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی‌تر در مدارس استان باشیم.

مدارس هوشمند همدان از کمترین امکانات استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به حوزه هوشمندسازی مدارس استان با تأکید بر لزوم هوشمندسازی مدارس استان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز و لزوم استفاده از رایانه در مدارس این موضوع باید مد نظر باشد که البته در استان همدان به خوبی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مدارس هوشمند از کمترین امکانات ممکن استفاده می‌کنند تأکید کرد: باید به دنبال برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی‌تر در مدارس استان باشیم.

استاندار همدان با تأکید بر لزوم برقراری ارتباطات بین عوامل مدرسه مانند مسوولان آموزشی، دانش‌آموزان و اولیا آنها گفت: صرف وجود ویدئوپروژکتور در مدارس معنای هوشمندسازی کامل را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که تمام زیرساخت‌های لازم در مدارس استان تکمیل و تجهیز شود خواستار همکاری بین بخشی در آموزش و پرورش و دستگاه‌های مربوطه شد تا هوشمندسازی مدارس محقق شود.

شاهرخی در پایان ایجاد مدارس مروج سلامت در استان را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: این برنامه از طرح‌های بسیار قوی بوده که با تحقق آن زمینه ارتقای کیفیت مدارس از نظر سلامت دانش آموزان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول