اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان در دستور کار دادستانی

معاون دادستان تهران گفت: هدف در امر مبارزه با مواد مخدر ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان است.

ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان در دستور کار دادستانی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، ظهر امروز با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در زمینه ضبط و مصادره اموال قاچاقچیان مواد مخدر از ظرفیت ماده‌ 13 و 14 قانون مبارزه با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: اگر دستگاهی در امر مبارزه با مواد مخدر کوتاهی کرده و پلیس علیه آن دستگاه اعلام جرم کند، دادگاه انقلاب به آن رسیدگی می‌کند؛ در همین راستا اگر فردی در زمینه مبارزه با مواد مخدر کوتاهی کند به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

مهرانگیز به پاکسازی دره فرحزاد اشاره و بیان داشت: طرح پاکسازی دره فرحزاد باید با شدت و جدیت دنبال شود؛ اگر نیاز به ورود دستگاه قضا باشد با تمام توان ورود خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: هدف ما در امر مبارزه با مواد مخدر ضربه زدن به بنیانهای اقتصادی قاچاقچیان است که این امر نیاز به زمان دارد.

معاون دادستان تهران گفت:‌مقام معظم رهبری از ماموریت‌های انجام شده و پاکسازی مناطق شوش،‌ مولوی و هرندی اظهار رضایت داشته و فرمودند فعالیت در این محل‌ها خوب بوده است.

سرپرست دادسرای ناحیه 20 در صحبت‌های خود به فعالیت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقطعی که مسئول مبارزه با مواد مخدر بودند پرداخت و اظهار داشت: سردار یزدی در این زمینه می‌گوید که دریک عملیات که قرار بود یکی از بزرگترین قاچاقچیان را دستگیر کنیم حاج قاسم حواسش به دختران کوچک آن قاچاقچی بود؛ یعنی می‌خواهم بگویم که اخلاص و ایمان این شهید بزرگوار در کنار جدیت در کارش وجود داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول