اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دین محمدی: برای غلامی وساطت نکردند چون همه کادر پرسپولیسی بودند/ در مورد استیلی فدراسیون پاسخگو است

کارشناس فوتبال گفت: در بازی با چین باز هم خوب بازی نکردیم و این حسرت برای ما 45 ساله شد.

دین محمدی: برای غلامی وساطت نکردند چون همه کادر پرسپولیسی بودند/ در مورد استیلی فدراسیون پاسخگو است

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فاس درباره حذف ایران از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و عدم صعود به المپیک اظهار داشت: این بازی از سه مسابقه دیگر بهتر بود. ولی باز هم خوب بازی نکردیم و این حسرت 45 ساله شد.

وی افزود: البته چرا باید صعود می‌کردیم؟ آدم پایه‌ها را می‌بیند خجالت می‌کشد. جوانان و نوجوانان ما در پارک بازی می‌کنند و از بین معتادان رد می‌شوند و فوتبال بازی می‌کنند. باشگاه اجازه نمی‌دهند به بازیکنان که در تیم ملی شرکت کنند. به بازیکنانشان می‌گویند تکل نزنید، پایتان می‌شکند.

دین محمدی تاکید کرد:بازیکنان خوبی داشتیم که دعوت هم نشدند. مثل عارف غلامی. یک نفر نبود وساطت کند عارف غلامی برگردد؛ چرا، چون همه کادر فنی پرسپولیسی بودند. یک نفر جواد زرینچه و ووریا سر تمرین رفتند.

وی در خصوص عملکرد کادرفنی تیم امید عنوان کرد: در مورد حمید استیلی هم فدراسیون باید پاسخگو باشد ولی در کل می‌گویم اگر هم می‌خواستند تیم را  به استیلی بدهند باید 8 ماه پیش تیم را به او می‌دادند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول