اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدوى: استیلى مسئول ناکامى ٥٠ ساله فوتبال ایران نیست

بازیکن سابق تیم ملى فوتبال ایران گفت: نباید از حمید استیلى و شاگردانش انتظارى بیش از حد داشته باشیم.

مهدوى: استیلى مسئول ناکامى ٥٠ ساله فوتبال ایران نیست

محمدرضا مهدوى در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص تیم امید و حذف از رقابت‌ها اظهار داشت: انتظار فوتبال ایران براى صعود به المپیک ٤٨ ساله شد آن هم اگر در دوره بعد فوتبال در این بازى‌ها باشد اما چرا همیشه باید به دنبال یک مقصر بگردیم؟ وقت آن رسیده قبول کنیم فاصله فوتبال ما با بعضى از کشورهاى آسیایى مثل کره جنوبى زیاد شده و ممکن است از این هم بیشتر شود. البته امروز شایستگى خودمان را دیدیم و شاهد بازى یک طرفه بچه ها بودیم. اهالى فوتبال مى دانند بعضى از روزها توپ شما وارد دروازه نمى شود. وظیفه کادر انتخاب ترکیب و سیستم مناسب است. خلق اینهمه موقعیت و کنترل بازى نشانه برترى نیست؟ 

مهدوى اضافه کرد: در تیم امید بازیکنان شایسته اى دیدیم که از بهترین هاى لیگ هستند اما استیلى و همکارانش چند روز این بازیکنان را در اختیار داشتند؟ با دو هفته تمرین نمى شود مقابل آماده ترین تیم هاى آسیا قرار گرفت. بدون تردید کره جنوبى که ما دیدیم تیمى نیست که در یک یا دو هفته براى ورود به مسابقات آماده شود در حالى که شرایط فوتبال ما متفاوت است. بعضى از باشگاهها تا آخرین روز حاضر به همکارى با تیم نبودند و استیلى خواهش مى کرد اجازه دهند این تیم تمرین کند. فکر نمى‌کنم دیگر مربیان هم مى توانستند در این شرایط نتیجه دیگرى بگیرند. با این وجود دیدیم که تیم ما فوتبال خوبى بازى کرد.

وى در پایان گفت: امیدوارم این تیم امید رها نشود و از تجربه بین المللى این بازیکنان و کادر فنى باز هم استفاده کنیم. آزمون و خطا در فوتبال ما کافى است و باید از هر شکست پیروزى بسازیم.امروز وقت آن نیست که رنگى و با تعصب انتقاد کنیم. تیم ملى فراتر از این حرف هاست. من هم در استقلال بازى کردم و هم پرسپولیس اما تیم ملى جایى نیست که بحث قرمز و آبى را مطرح بکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول