اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

امیدوارم کمیسیون تلفیق مجددا مالیات بر درآمد کارمندان را بررسی کند

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه مخالف مصوبه این کمیسیون درباره دوپله ای شدن مالیات بر درآمد کارمندان هستم، گفت: در این مدل کسانی که 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند همانند کسانی که 21 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند باید 10 درصد مالیات بپردازند.

امیدوارم کمیسیون تلفیق مجددا مالیات بر درآمد کارمندان را بررسی کند

محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره مصوبه این کمیسیون در کاهش پله‌های مالیاتی کارمندان از پنج پله به دو پله گفت: کاهش پله‌های مالیاتی کارمندان در جریان بررسی بند «الف» تبصره 6 لایحه بودجه 99 انجام شد. بنده در کمیسیون تلفیق با این شیوه مخالف بودم ولی متاسفانه به تصویب رسید. این مدل مالیاتی بی‌عدالتی محسوب می­شود.

وی ادامه داد: چراکه در این مدل کسانی که 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند همانند کسانی که 21 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند باید 10 درصد مالیات بپردازند. امیدواریم تبصره 6 لایحه بودجه مجددا مورد بررسی و رای گیری قرار گیرد.

به گزارش فارس، اخیرا کمیسیون تلفیق مجلس در اقدامی عجیب، ضمن رد پیشنهاد دولت برای پنج پله ای شدن مالیات بر درآمد کارمندان در بند «الف» تبصره 6 لایحه بودجه 99، مصوب کرد مالیات بر درآمد کارمندان به صورت دو پله ای اخذ شود. کارشناسان اعتقاد دارند این مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس که به معنای کاهش چشمگیر مالیات افرادی است که حقوق های نجومی می گیرند، هم برخلاف عدالت است و هم موجب کاهش 5 هزار میلیارد تومانی درآمد دولت از این محل می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول