اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

افکار شهید سلیمانی و راه او در جهان اسلام زنده است/ آمریکا نمی‌تواند با ایران بازی کند

نماینده رباط کریم در مجلس با بیان اینکه آمریکا بداند که نمی‌تواند آرمان حاج قاسم سلیمانی که مقابل داعش ایستادگی کرد را تضعیف کند، گفت: ما هیچگاه خواستار جنگ نیستیم ولی اگر کسی بخواهد با دم شیر بازی کند آنرا رها نخواهیم کرد.

افکار شهید سلیمانی و راه او در جهان اسلام زنده است/ آمریکا نمی‌تواند با ایران بازی کند

حسن نورزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، اظهار داشت: آمریکا در منطقه ما به همراه استعمار پیر انگلستان و نطفه ناپاک اسرائیل در حال جنایت بوده و ارتجاع پروری می‌کنند. 

وی افزود: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با کمک یکدیگر وهابیت و بهائیت را در غرب آسیا پرورش می‌دهند و سعی می‌کنند جهان اسلام همواره دچار تلاطم باشند ضمن اینکه القاعده، النصره جیش اسلام و داعش هم دست پرورده این رژیم‌ها هستند. 

نماینده رباط کریم در مجلس با بیان اینکه سردار سلیمانی از مردان بزرگی بود مقابل داعش و رهبران آن ایستاد و خاری در چشم دشمنان اسلام، استکبار جهانی، امپریالیسم بین‌الملل و صهیونیستها بود تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی رهبر مقاومت در غرب آسیا بود بنابراین استکبار جهانی همواره از او ناراحت بودند که در نهایت او و همراهانش را ترور کرده و همچون اربابش امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) تکه تکه کردند. 

نوروزی اظهار داشت: سردار سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام جایگاه ویژه‌ای داشت و مردم جهان او را به بزرگی یاد می‌کردند به همین دلیل 25 میلیون ایرانی برای بدرقه پیکر او ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش به خیابان‌ها آمدند زیرا مردم طرفدار مظلوم هستند. 

وی با بیان اینکه ایرانیان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت خون گریه کردند و اشک ریختند گفت: حاج قاسم سلیمانی بسیار مظلومانه به شهادت رسید؛ او طرفدار انسانیت، آرامش و صلح بوده و ضد داعش بود. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد: درخواست مردم ایران از ساعتی که سردار سلیمانی به شهادت رسید انتقام سخت بود و به همین دلیل سپاه تعدادی موشک به همان پایگاهی که از آن چند پهپاد برخاسته و سردار و همرزمانش را ترور کردند شلیک کرده و استحکامات آمریکا را در هم کوبیدند ضمن اینکه در اثر این حمله موشکی تعداد زیادی از تجهیزات و پهپادهای آمریکایی منهدم شد. 

نوروزی گفت: براساس ماده 51 قانون منشور سازمان ملل و همچنین ماده 5 قانون اساسی، جمهوری اسلامی باید از حقوق شهروندان‌ و ملتش در مقابل کسانی که مظلومانه جوانان ما را از بین می‌برند دفاع می‌کند این در حالی است که حاج قاسم سلیمانی در ماموریتی ویژه و در حالی که قرار بود با نخست وزیر عراق دیدار کند در بغداد به شهادت رسید لذا جمهوری اسلامی ایران انتقام گرفته و به اقدام خود افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر روزی ترامپ جان خود را از دست دهد یک نفر هم به مراسم تشییع جنازه او نخواهد رفت زیرا مردم نه تنها از او بلکه به از همه سردمداران و حکام آمریکا تنفر شدیدی دارند.

نوروزی افزود: سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس 2 یار در محور مقاومت بودند که همواره آمریکا از آنها در هراس بودند.

وی افزود: آمریکا و استکبار بداند کسانی که مقابل داعش ایستادگی کردند دارای جایگاه‌ ویژه‌ای میان مردم هستند و نمی‌توانند آرمان آنها را تضعیف کنند. 

نماینده رباط کریم در مجلس تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه خواستار جنگ نبوده و نیست ولی اگر کسی بخواهد با دم شیر بازی کند طبیعتاً ملت ایران آنها را رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول