اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اشک‌ها و لبخندها در سینمای اصفهان

این روزها شیرین‌ترین لحظات سینمایی اصفهان را می توان تماشای «23 نفر» دانست، جاهایی که اشک در چشم‌ها حلقه میزند و هم‌زمان لبخند بر لب‌ها می‌نشیند، صدای خنده از سالن تاریک سینما در نمایش «23 نفر» به گوش می‌رسد اما خنده‌ای گرفته و بغض‌آلود که نشان از روایت شیرینی‌های تلخ و تلخی‌های شیرین جنگ برای نسل جنگ‌ندیده است.

اشک‌ها و لبخندها در سینمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سوز سرما بهانه‌ای خوب برای جمع شدن خانواده‌ها است که سرها را از گریبان تکنیک زدگی و فضای بی‌رحم مجازی بیرون آورند و از گرمای محبت و حس باهم بودن خانوادگی لذت ببرند.

سینما فرصت و بهانه خوبی است که دسته‌جمعی به تماشای فیلم بنشینیم، آن‌هم درجایی که هیچ کاری جز فیلم دیدن نداریم و سکوت حکم‌فرما است، اما بعضی صداها دراین‌بین لذت‌بخش است، مانند سروصدای کودکان و نوجوانانی که از لحظات غرورآفرین «منطقه پروازممنوع» به وجد آمده‌اند.

و یا صدای خنده و نشاط کودکانی که نشان از لذت بردن از وقایع «بنیامین» دارد، اما شاید بتوان شیرین‌ترین لحظات این روزهای سینمایی اصفهان را تماشای «23 نفر» دانست، جاهایی که اشک در چشم‌ها حلقه میزند و هم‌زمان لبخند بر لب‌ها می‌نشیند.

صدای خنده از سالن تاریک سینما در نمایش «23 نفر» به گوش می‌رسد اما خنده‌ای گرفته و بغض‌آلود، بچه‌ها از پدر و مادر می‌پرسند: «چی شد؟» و والدین با شور و شوق، شیرینی‌های تلخ و تلخی‌های شیرین جنگ را برای نسل جنگ‌ندیده تعریف می‌کنند.

اکران‌های داغ زمستانی نصف جهان می‌تواند لذت‌بخش و آموزنده باشد به‌شرط آن‌که حواسمان به لوح سپید دل‌های فرزندانمان باشد که غباری بر آن ننشیند.

در ادامه به برنامه اکران‌های این هفته سینماهای اصفهان خواهیم پرداخت:

پردیس سینما ساحل

پردیس سینما ساحل با اکران فیلم‌های «مطرب»، «اژدر» و «منطقه پروازممنوع»، «مشت آخر»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «آشفتگی» و «23 نفر» فیلم‌های «سونامی» و «جهان با من برقص!» از ساعت 10 الی 23:59 میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.

پردیس سینمایی چهارباغ

همچنین پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «منطقه پروازممنوع»، «بنیامین»، «چشم و گوش بسته» و «مطرب»، «مشت آخر»، «جان دار»، «سونامی»، «23 نفر» و «جهان با من برقص» را بر روی پرده‌های نقره‌ای خود از ساعت 10:15 تا ساعت 22:45 به نمایش می‌گذارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر
پردیس سینمایی سیتی سنتر علاوه فیلم‌های «مطرب»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «سونامی»، «منطقه پروازممنوع»، «چشم و گوش بسته»، «23 نفر» و «جهان با من برقص!» که با پردیس سینماهای ساحل و خانواده مشترک است، اکران فیلم‌های «اژدر» را در کارنامه نمایش این هفته خود به ثبت رسانده، همچنین این پردیس سینمایی در بخش حوزه هنر و تجربه به اکران «چی چکا» پرداخته است، قابل‌ذکر است، اکران‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 23:45 ادامه خواهد داشت.

سینماهای فلسطین و سپاهان
4 فیلم با عنوان‌های «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «23 نفر» و «جهان با من برقص!» بر روی پرده سینما سپاهان به تصویر درمی‌آیند؛ این سینما از ساعت 10:15 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به سینما است، همچنین در این هفته سینما فلسطین نیز فیلم‌های «مطرب» و «منطقه پروازممنوع» و «جهان با من برقص!» و «چشم و گوش بسته» را از ساعت 10:30 تا 22 اکران می‌کند؛ گفتنی است این فیلم‌ها هرکدام در سانس‌های مختلف بر روی پرده خواهند رفت.

انتهای پیام/63086/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول