اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کسب مدال طلای جشنواره بین‌المللی عکس قرقیزستان توسط عکاس ارسبارانی

یک عکاس اهری مدال طلای فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) جشنواره بین‌المللی عکس پارک ملی ala archa را از آن خود کرد.

کسب مدال طلای جشنواره بین‌المللی عکس قرقیزستان توسط  عکاس ارسبارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید قاسمی که با اثر رنگرزی سنتی صنایع‌دستی منطقه ارسباران  در این جشنواره شرکت کرده بود گفت، جشنواره بین‌المللی عکس پارک ملی Ala Archa توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس هر سال، در کشور قرقیزستان با شرکت عکاسان و صاحبان  آثار از کشورها و قومیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

این عکاس اهری که دارای نشان درجه یک هنری در رشته عکاسی است، گفت: این جشنواره زیرنظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسان آمریکا PSA و کلوپ عکس فوکوس به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و عکس‌های راه یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به‌نام خود عکاس و در دریافت القاب FIAP و PSA نیز این امتیاز تاثیرگذار است.

 سعید قاسمی در معرفی خود متذکر شد: متولد در ۱۳۵۶ روستای اسکانلو منطقه خداآفرین و ساکن شهرستان اهر بوده و عضو انجمن عکاسان ایران، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور و عضو انجمن عکاسی اهر می‌باشم.

این عکاس متبحر ارسبارانی افزود: اولین درجه هنری در رشته عکاسی در منطقه  متعلق به وی می‌باشد و تاکنون بیش از ۴۰ جایزه ملی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی از آن خود کرده  و صدها اثرش  به جشنواره‌های ملی و بین‌المللی راه یافته است.
 

 

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول