اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ملت ایران با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: مردم ایران باصلابتی مثال زدنی مقابل دشمنان ایستاده اند و هیچ قدرتی توان غلبه بر آن‌ها را ندارد.

ملت ایران با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدرضا نقدی در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌غربی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد،  با اشاره به اینکه، مردم ایران، پایه اصلی و ستون فقرات جنگ تحمیلی و دوران مختلف تهدیدات بوده و هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ملت ایران با صلابت و توان در برابر دشمن ایستادگی کرده و هیچ قدرتی توان غلبه بر آن‌ها را ندارد.

وی افزود: امروز مردم یمن و فلسطین اشغالی با دست خالی در برابر تجهیزات و موشک‌های دشمن ایستاده‌اند و تمام ابرقدرت‌ها در برابر اراده مردم انقلابی کوچک و ناچیز هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه، آمریکایی‌ها هرروز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند، عنوان کرد: در گذشته جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکا نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدل با آمریکا و نیروهای تروریست آن هستیم.

وی تصریح کرد: باید آمریکایی‌ها بدانند که در کشورهای اسلامی به عنوان اشغالگر شناخته می‌شوند و بر اساس فتوای شیعه و سنی قتلشان واجب است.

نقدی با اشاره به اینکه، ایران از ابتدا شاهد ترورهای آمریکا بوده و هرگز عقب نشینی نمی‌کرده، خاطرنشان کرد: خون تمام شهدای انقلاب اسلامی به گردن آمریکا است و انتقام همه را خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها هرروز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند انتقام ادامه دارد و تا زمانی که تروریست‌های آمریکا از منطقه خارج نشوند در مسیر خواهیم ماند.

نقدی با اشاره به اینکه، پیشمرگان کرد مسلمان در کوه‌ها در کنار تمام مردم آماده دفاع از کشور بوده و هستند، تصریح کرد: شهدای عشایر همانند بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی، در غربت و بخاطر حمایت از جمهوری اسلامی مورد شکنجه قرار گرفتند ولی همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و با از خود گذشتگی موجب پیروزی‌ شده اند.

 
انتهای پیام/ ۶۱۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول