اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سیل سبب ویرانی کامل منازل 9 روستای جاسک شد

فرماندار جاسک گفت: سیل بی‌سابقه در شرق هرمزگان موجب ویرانی کامل منازل 9 روستای جاسک شده است.

سیل سبب ویرانی کامل منازل 9 روستای جاسک شد

محمد رادمهر فرماندار جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش‌های سنگین و سیلابی سبب وارد شدن خسارت‌های فراوانی به مردم مناطق روستایی جاسک شده و با توجه به فقر و محرومیت شدید مردم منطقه، دارایی بسیاری از آنان را آب برده است.

وی با اشاره به بازدیدش از محورهای مواصلاتی سطح شهرستان، ضمن ‌تقدیر از مدیریت استانی بحران و وجود هم‌افزایی دستگاه های مربوطه، افزود: در سایه یک هماهنگی منسجم توانستیم جان مردم را با تخلیه فوری و به موقع از این سیل ویرانگر در امان نگاه داریم.

فرماندار جاسک اضافه کرد: اکنون ضروریست مدیران ملی برای کاهش آلام کشاورزان و دامداران خسارت دیده، نوید جبران خسارت‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رادمهر خاطرنشان کرد: اگرچه رحمت الهی پر از برکت و آبادانی در آینده خواهد بود اما بودند افرادی که کل دارایی‌شان تنها چند دام بود که آنها را آب با خود بلعید و تلف کرد.

وی از دستگاههای دولتی خواست با دید وسیع و وسعت نظر، به ارزیابی خسارت‌ها بپردازند و سعی کنند آسیب دیدگان را تنها نگذارند.

فرماندار جاسک از مدیریت بحران استانداری هرمزگان و پیگیری‌های مستمر استاندار از همان ساعات اولیه وقوع سیل تقدیر کرد و بیان داشت: معاون عمرانی استاندار از همان روز اول به منطقه آمد و تاکنون در منطقه حضور دارد و سپاه، هلال احمر، ارتش، نیروی انتظامی برای مردم سنگ تمام گذاشتند و باید صمیمانه از خدمات آنان تجلیل کرد.

 انتهای پیام/3264/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول