اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نبود پزشک متخصص و ارائه خدمات درمانی با تعرفه غیردولتی دو معضل اساسی مردم بندرماهشهر

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: شهرستان غنی بندرماهشهر متاسفانه از مشکلات زیادی از جمله خدمات و امکانات درمانی ضعیف رنج می برد، ارائه خدمات با تعرفه غیردولتی و نبود پزشک متخصص به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.

نبود پزشک متخصص و ارائه خدمات درمانی با تعرفه غیردولتی دو معضل اساسی مردم بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت السلام و المسلمین سید سلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی بندرماهشهر با انتقاد از کمبود امکانات در بیمارستان های شهرستان؛ اظهار کرد: چرا در بیمارستان حاجیه نرگس و تامین اجتماعی هنوز امکاناتی از قبیل  رادیولوژی، اسکن و ام آر ای نداریم و متاسفانه اگر داشته باشیم با تعرفه دولتی صورت نمی‌گیرد و از این بابت بسیاری از مردم در این اوضاع اقتصادی ناچارند که از مراکز خصوصی استفاده نمایند.

وی افزود: نبود پزشکان متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی نیز یکی دیگر از معضلاتی است که گریبانگیر بیماران شده که انتظار می‌‌رود مسؤولین امر در حل این معضل ورود کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی کمبود امکانات ورزشی را یکی دیگر از مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: ورزش شهرستان اوضاع بسیار خوبی ندارد، چه زمان قرار است مسولین ورزش استان به وعده های خود جامه عمل بپوشانند؟ تا کی تنها به وعده و وعید بپردازند.

حجت الاسلام  هاشمی در ادامه متذکر شد: بسیاری از پروژه های ورزشی چه در شهرستان و چه در شهرک طالقانی فقط در مرحله کلنگ زنی متوقف شده‌اند، متولیان امر چه زمان جوابگوی نیازهای ورزشکاران خواهند بود؟

خطیب جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها بیان کرد: طی بازدیدی که از جایگاه احشام به‌عمل آمد، متاسفانه وضعیت این جایگاه از نظر فنی، مهندسی و بهداشتی به هیچ عنوان مورد تایید نیست و انتظار می رود شهرداری و شورای اسلامی شهر در این قضیه ورود کنند و نواقص موجود را که خطراتی را متوجه سلامت شهروندان خواهد کرد، مرتفع نمایند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با اشاره به کلنگ زنی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی؛ عنوان کرد: وجود ساختمان اداره برق در شهرک طالقانی یکی از ضروریات منطقه بود که خوشبختانه با پیگیری از سوی فرماندار شهرستان و تامین اعتبار پروژه توسط مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته گذشته کلنگ زنی شد و از این بابت از مسوولین مربوطه تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول