اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلخی سقوط هواپیما، سیلی سخت سپاه را تحت‌الشعاع قرار ندهد

امام جمعه فارسان در ادامه با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیما بعد از شیرینی سیلی سپاه به آمریکا، گفت: این حادثه تلخ نباید عظمت سیلی سخت فرزندان دلاور سپاهی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

تلخی سقوط هواپیما، سیلی سخت سپاه را تحت‌الشعاع قرار ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فارسان با تأکید بر اینکه خباثت‌های آمریکا به ملت ایران قابل انکار نیست؛ گفت: ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نهایت خباثت آن‌ها بود؛ عده‌ای تلاش نکنند این دشمنی‌ها را توجیه کنند.

امام جمعه فارسان با اشاره به سخنان یکی از مسؤولان کشور که گفته بود نمی‌توانم بدون وابستگی به بیرون کشور را اداره کنم، افزود: این صحبت‌ها اقتدارشکن است؛ گره‌ زدن اقتصاد کشور به چند کشور معدود عقلانی نیست؛ تا زمانیکه از پشتیبانی مردم بهره‌مند هستید محکم وسط میدان بایستید.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها در یک اقدام شیطنت‌آمیز پرونده هسته‌ای کشور را به کمیسیون حل اختلاف ارجاع داده‌اند، تأکید کرد: این همان مکانیزم «ماشه» است؛ علت این اقدام اروپایی‌ها تصور خام آمریکا مبنی بر ضعف ایران پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

ملکپور اضافه کرد: حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و تجمعات محدود ضدانقلاب به این توهم دامن زده است، بزودی جبهه استکبار متوجه می‌شود که مانند همیشه در معادلات خود دچار اختلال شده است و دوران پس از شهادت شهید سلیمانی دوران جدیدی در تقویت مقاومت ایران و مقاومت بین‌المللی است.

در ماجرای سقوط هواپیما سخنان صادقانه فرماندهان سپاه ناراحتی مردم را کاهش داد

امام جمعه فارسان در ادامه با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیما بعد از شیرینی سیلی سپاه به آمریکا، خاطرنشان کرد: این حادثه تلخ نباید عظمت سیلی سخت فرزندان دلاور سپاهی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ سرعت‌ عمل ستاد کل نیروهای مسلح در صدور اطلاعیه و سخنان صادقانه و شجاعانه دو سردار سپاه تا حدودی از ناراحتی مردم را کم کرد.

ملکپور افزود: امروز همان کسانی که سال‌ها با گفتمان سازش در بوق تنش‌زدایی دمیده و با دوگانه‌سازی جنگ و صلح همه چیز را به مذاکره گره زده‌اند درصدد هستند نقش اصلی دشمن را در حوادث اخیر کشور کمرنگ کنند؛ همین افراد نیز مدعی هستند ردصلاحیت‌ها جناحی است، در مجلس قبل هم نیز این ادعا را داشتند اما بعد اعلام کردند که اکثریت کرسی‌های مجلس در اختیار آن‌هاست.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول