اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دستکاری در بانک اطلاعات خانه کتاب، خیانت در امانت است

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب درباره عدم ارائه بانک اطلاعات به کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب گفت: سال گذشته ناشری با دستکاری اطلاعات بدون نشر حتی یک کتاب وارد نمایشگاه شد، دستکاری در بانک اطلاعات نمایشگاه پس از ارائه خانه کتاب، خیانت در امانت است.

دستکاری در بانک اطلاعات خانه کتاب، خیانت در امانت است

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره عدم ارائه بانک اطلاعاتی خانه کتاب به کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب اظهار داشت: اطلاعات خانه کتاب شخصی نیست بلکه عمومی است و متعلق به نظام است و اینطور نیست که تصمیمات شخصی مدیر عامل اعمال شود. ما اعلام نکردیم اطلاعات را ارائه نمی‌کنیم و رسماً از سوی ما تاکنون این مطلب اعلام نشده است،.

مدیرعامل خانه کتاب افزود: اما ملاحظه‌ای داریم و آن این است که متأسفانه بانک‌های اطلاعاتی ما در برخی مواقع دست‌کاری می‌شود و این مسئله به اسم خانه کتاب تمام می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه مصداق مطرح کنید، تصریح کرد: سال گذشته در نمایشگاه کتاب ناشری شرکت کرد که در حوزه پزشکی هیچ کتابی در بانک اطلاعاتی ما نداشت اما وقتی اطلاعات را ما ارائه کردیم با دستکاری اطلاعات به نام او کتاب‌های مذهبی ثبت شده بود و ناشر در نمایشگاه حاضر شد و غرفه داشت؛ ما درخواست داریم حقوق معنوی خانه کتاب رعایت شود.

حسینی‌پور در پایان گفت: دوران حبس اطلاعات گذشته است و تقاضا داریم پس از ارائه اطلاعات از جانب خانه کتاب، اطلاعات بانک دستکاری نشود زیرا این کار خیانت در امانت است.

بر اساس این گزارشی، طی هفته گذشته در فضای مجازی و در برخی کانالها اعلام شده بود؛ مدیرعامل خانه کتاب قصد گروکشی در برابر بانک اطلاعات خانه کتاب را دارد که حسینی‌پور در گفت‌وگو با فارس این موضوع را با جزئیات توضیح داد و از دستکاری صنف در این امر خبرداد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول