اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارسال کمک‌های مردم گنبدکاووس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز پنج کامیون کمک‌های مردمی شامل اقلام اولیه و مورد نیاز سیل‌زدگان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

ارسال کمک‌های مردم گنبدکاووس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور صبح امروز در حاشیه ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به کمک مردم استان‌های مختلف در زمان وقوع سیل در گلستان مردم عزیز و خیرین شهرستان در پاسخگویی به این اقدام نیکوکاری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان را تهیه و برای اعزام به این مناطق جمع‌آوری کردند.
وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی افزود: این خیر همانند گذشته در تهیه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان پیشقدم بوده و کمک‌های خوبی را به این مناطق انجام داده است.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: امروز پنج کامیون اقلام موردنیاز سیل‌زدگان شامل 3 هزار باکس آب معدنی، 10 تن برنج، یک‌هزار بسته رب‌گوجه‌فرنگی، یک‌هزار بسته پوشک بچه و دستمال کاغذی، مقدار کثیری انواع کنسرو و یک‌هزار تخته پتو برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام کردند.
وی خاطرنشان کرد: این اقلام توسط پایگاه‌های بسیج،کمک‌های مردمی و خیرین به ویژه حاج‌محمد شهرکی جمع‌آوری و اعزام شده است.
حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی نیز از فرمانده سپاه نینوا گلستان و فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس به سبب تعامل و همکاری و تهیه ماشین‌آلات برای ارسال این کمک‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/2307/و/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول