اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

لوبه همچنان به دنبال جانشین ستاره ایرانی/ ترک روی مهره کمر غفور

باشگاه لوبه برای پر کردن جای خالی پشت خط زن ایرانی‌اش همچنان به دنبال یک بازیکن سطح بالا است.

لوبه همچنان به دنبال جانشین ستاره ایرانی/ ترک روی مهره کمر غفور

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر غفور به دلیل مصدومیت حدود 2 تا 3 ماه از میادین دور است و نمی‌تواند تیم لوبه را در مسابقات مختلف همراهی کند. این در حالی است که غفور رقابت‌های انتخابی المپیک و حضور در تیم ملی را هم تا زمان بهبودی کامل و رسیدن به اوج آمادگی از دست داد.

ستاره ایرانی تیم والیبال که برای بهبودی کامل نیازمند استراحت مطلق است، این روزها در ایران به سر می‌برد. از طرفی باشگاه لوبه، قهرمان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به دنبال پر کردن جای خالی امیر غفور است.

به گفته پزشکان، غفور باید در این مدت از جلیقه مگنتی استفاده کند. به نظر می‌رسد این جلیقه خاص مراحل درمان ستاره مصدوم تیم ملی والیبال ایران را تسریع خواهد بخشید. به گفته سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال ایران امیر غفور پیش‌تر دچار یک التهاب بود، اما قبل از رفتن به مسابقات باشگاه‌های جهان با تیم لوبه، ظاهرا در لیگ ایتالیا و بازی مقابل تیم والنتیا، دچار مصدومیت می‌شود. او با یک ترک روی مهره L5 کمرش روبه‌رو شده است. اسم آسیب دیدگی او اسپوندیلولیسیس است.

با توجه به پایان یافتن فصل نقل‌وانتقالات، مسئولان باشگاه لوبه دو راه پیش‌روی خود دارند؛ اول اینکه صبر کنند تا دوران مصدومیت غفور به پایان برسد و به ترکیب بازگردد و دیگر اینکه با بازیکنی به توافق برسند که فصل را در ایتالیا شروع نکرده باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول