اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استکبارستیزی و شهادت‌طلبی اولویت‌ برنامه‌های دهه‌فجر‌ گنبدکاووس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی در شرایط کنونی استکبارستیزی و شهادت‌طلبی از اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود

استکبارستیزی و شهادت‌طلبی اولویت‌ برنامه‌های دهه‌فجر‌ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس  از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام رضا دیلم صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد دهه فجر با بیان اینکه دبیرخانه ستاد دهه فجر با تشکیل 17کمیته و با حضور مسئولان شهرستانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افتتاح شد، اظهار کرد: دبیرخانه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در محل اداره تبلیغات اسلامی افتتاح شد و نیاز است تا مدیران اجرایی برنامه‌ها و عملکرد خود را در این ایام به دبیرخانه ارسال کنند.

* نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر الزامی است

وی با تاکید نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مردمی بوده و مردم در همه صحنه‌های نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشتند نگاه مردمی در برنامه‌های دهه فجر الزامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس استکبارستیزی و شهادت‌طلبی در برنامه‌های امسال را از اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی در شرایط کنونی استکبارستیزی و شهادت‌طلبی از اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های پرمحتوا و غیرتکراری 17 کمیته در حوزه‌های مختلف مانند زنان و خانواده، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری تشکیل شده است.
دیلم با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان جنگ ادراکی و شناختی را بر ایران وارد کردند، گفت: در حال حاضر درگیر جنگ ادراکی و شناختی توسط دشمن به حوزه هویت اجتماعی انقلاب اسلامی هستیم اما رستاخیز عظیم شهادت سردار دل‌ها همه نیرنگ دشمنان را از بین برده و دنیا مبهوت عظمت و سیل مقتدرانه ایران است.

* تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی فرصتی برای تقویت انسجام و وحدت ملی است
وی با اشاره به تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصتی است تا بستری برای تقویت انسجام و وحدت ملی فراهم شده و گفتمان ایثار و شهادت تعمق‌بخشی شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» را شعار محوری امسال دهه فجر نام برد و گفت: هر روز دهه فجر به یک عنوان نامگذاری شده و روز 22 بهمن نیز «حماسه حضور عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام گرفته است.
وی ادامه داد: امید داریم تا با تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب در این ایام منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان جاری و ساری کنیم.
* دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر تبیین شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای خوبی در کشور به دست آمده که ایام دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی به مردم است.
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه از سال گذشته هجمه‌های اقتصادی دشمن گسترده‌تر شده است، افزود: با توجه به محدودیت منابع و تحریم‌های اقتصادی در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری می‌رسد که در زمان مناسب طی نشست خبری اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه اجرایی از همه توان و ظرفیت خود برای برگزاری برنامه های دهه فجر به شکل مردمی استفاده کرده و در همه برنامه‌های ایام‌الله حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول