اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خون شهید سلیمانی موجب حرکت در دنیا شد/قدم برداشتن برای شهدا افتخار است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه قدم برداشتن برای شهدا افتخار و لیاقت است، گفت: خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی دنیا را به حرکت درآورد.

خون شهید سلیمانی موجب حرکت در دنیا شد/قدم برداشتن برای شهدا افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: خون شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد هم طرفداران نظام، اسلام و انسانیت و هم دشمنان نظام در سراسر دنیا را به حرکت واداشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خون این شهید والامقام دنیا را به این شکل به حرکت درآورد که شهادت ایشان ثلمه‌ای به دوستان وارد کرد و معجزاتی که از خون این عزیز داشت و دشمنان هم از انسجام و حرکت ایجاد شده در ایران و سطح بین‌الملل پس از شهادت این سردار بزرگ و رشید اسلام به وحشت افتادند.

وی با تسلیت عروج جمعی از مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در شهر کرمان و همچنین حادثه تلخ سقوط هواپیما گفت: علت وقوع این حادثه دردناک امنیتی بود که آمریکای جهان‌خوار بر هم زد و دولت توریست آمریکا بانی این فاجعه است.امیدوارم خداوند به بازماندگان این حادثه صبر عطا کند.

این مسوول در ادامه شکستن همینه آمریکا را تبریک گفت و عنوان کرد: عزیران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این همینه استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است را شکستند و برای همیشه افتخارآفرینی کردند.

جمالی بیان کرد: آمریکا ابر قدرتی که خود را تک می‌دانست حتی بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرات نداشت به آنها سنگ پرتاب کند اما جمهوری اسلامی و سپاه مقتدر با شلیک به پایگاه این کشور در عراق هینمه پوشالی آنها را شکستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره‌ای به نام و یاد شهید سلیمانی و شهدای عشایر استان گفت: قدم برداشتن برای شهدا به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که خداوند حب و علاقه او را حتی در دل مردم در سراسر دنیا گذاشت افتخار و لیاقت است.

وی بیان کرد: اگر میلیاردها تومان هزینه می‌شد آن جمعیت میلیونی به صحنه نمی‌آمدند اما همه دیدند شهید سلیمانی اخلاصی نزد خدا داشت و خداوند علاقه او را در دل همه قرار داد چه جمعیت میلیونی پای کار آمدند و به صحنه آوردن آن جمعت کار خداوند بود.

این مسوول در پایان بر همکاری همه دستگاه‌ها جهت برگزاری مطلوب و مناسب کنگره شهدای عشایر استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها با تمام توان برای برگزاری بهتر این یادواره پای کار باشند.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول