اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخشش بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری/کسب 14 مدال رنگارنگ در سبک شینگی‌چوان

نایب رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان ووشوکار استان در مسابقات کشوری سبک شینگی‌چوان هشت مدال طلا، پنج مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

درخشش بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری/کسب 14 مدال رنگارنگ در سبک شینگی‌چوان

فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: مسابقات کشوری سبک شینگی‌چوان از تاریخ بیست و ششم تا بیست و هفتم دی‌ماه با حضور بیش از 300 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور در محل آکادمی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

 نایب رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری افزود: جمعی از بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات کشوری ووشو، سبک شینگی‌چوان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها در رده سنی جوانان ملیکا فاضلیان در فرم نانچوان مدال طلا و در فرم نن‌دائو مدال نقره و لیانا کاکایی در فرم نن‌گوئن مدال نقره، در رده سنی نونهالان فاطمه کریمی در فرم  سن‌‍ لو مدال طلا و در فرم  دائوشو مدال نقره و سارینا اسدی در فرم سن‌لو مدال نقره و در فرم چیانگ‌شو مدال طلا و در رده سنی نوجوانان صبا صیدی هم در فرم جین‌شو و هم در بخش دوئلین دو مدال طلا و زهرا هاشمی نیز هم در فرم نانچوان و هم در بخش دوئلین دو مدال طلا کسب کردند.

بنی‌طالبی با اشاره به اینکه همچنین مائده امیری مدال طلا و تینا محمدی مدال برنز بخش ساندا این رقابت‌ها را برگردن آویختند، عنوان کرد: درمجموع ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری سبک شینگی‌چوان هشت مدال طلا، پنج مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند و در بخش تیمی این استان پس از تیم‌های تهران و البرز مقام  سوم را بدست آورد.

نایب رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هدی سلیمی به‌عنوان مربی تالو و بهاره عباسی به‌عنوان مربی ساندا تیم چهارمحال و بختیاری را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: بنده به‌عنوان سرداور در بخش تالو، زیبا بنی‌طالبی و نفیسه زمانی به‌عنوان داور تالو و سیما اشگرف به‌عنوان هیأت ژوری ساندا این مسابقات را قضاوت کردند.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول