اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا

وزیر خارجه ونزوئلا که در رأس هیأتی به ایران آمده، ظهر امروز (دوشنبه) با همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو می کند.

ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «خورخه آرئاسا» وزیر خارجه ونزوئلا که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران آمده، ظهر امروز (دوشنبه) با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو می کند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی دیروز از سفر وزیر خارجه ونزوئلا به تهران خبر داد و گفت: «خورخه آرئاسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا یکشنبه شب در رأس هیأتی وارد تهران می‌شود و با محمدجواد ظریف و سایر مقامات عالیرتبه کشورمان دیدار و در خصوص مسائل مورد اهتمام طرفین گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه ایران تیر ماه سال جاری برای شرکت در نشست وزرای خارجه دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد و بعد از سفر به نیویورک به کاراکاس سفر و با همتای خود دیدار و گفتگو کرده بود.

گفتنی است ظریف در هفته‌ای که گذشت به عمان و هندوستان سفر کرده بود. در دو هفته اخیر تهران میزبان وزرای خارجه قطر و عمان، امیر قطر، نخست‌وزیر سوریه و نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپن بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول