اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شرایط برای رشد سرمایه‌گذاری در فریمان فراهم است

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه شرایط برای رشد سرمایه‌گذاری در فریمان فراهم است.

شرایط برای رشد سرمایه‌گذاری در فریمان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان تربت‌جام و انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید معین‌های اقتصاد مقاومتی فریمان و چناران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در فریمان بسیاری از مدیران، امام جمعه و رئیس دادگستری دارای تفکر و تخصص حمایت از فعالیت‌های اقتصادی هستند که این باعث شده مقوله جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان فریمان روزافزون شود.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: طی آمارها، در سال گذشته 67 درصد سرمایه‌گذاری‌های جدید خراسان رضوی مربوط به شهرستان فریمان بوده است و این نماد امنیت سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه 28 طرح جدید سرمایه‌گذاری در شهرستان فریمان حدود 15 هزار میلیارد تومان آورده داشته است، بیان کرد: افق پنج سال آینده شهرستان فریمان در حوزه سرمایه‌گذاری، نیازمند توسعه بسیاری از زیرساخت‌هاست.

اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را در فریمان نمی‌دهیم

در ادامه رئیس دادگستری فریمان گفت: مقوله وحدت، بسترسازی، انعطاف‌گری برای قوانین و تسهیل‌سازی برای راهکارهای توسعه از کارکردهای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی است.

علی آذری با اشاره به اینکه توسعه با اتحاد و حضور میدانی 3 مدیر اصلی شهرستان تحقق می‌یابد، افزود: اگر از ترویج فرهنگ اقتصادی و فرهنگ خلق ثروت صحبت می‌کنیم، زمانی این مهم تحقق می‌یابد که در این عرصه به‌صورت میدانی پای کار باشیم.

وی تاکید کرد: در صورت امکان علاقمندیم تا از تجارب موفق مدیران حامی، نظیر معین‌های اقتصاد مقاومتی، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در شهرستان فریمان بهره‌مند شویم.

رئیس دادگستری فریمان گفت: آنچه که برای ما در فریمان اهمیت دارد این است که اجازه ندهیم کوچکترین مصوبه از ستاد تسهیل در شهرستان بلاتکلیف و بی‌نتیجه باقی بماند.

آذری تصریح کرد: با نماینده مردم در مجلس، فرماندار و امام جمعه شهرستان پای کار هستیم و تاکنون هم اجازه نداده‌ایم که کارخانه یا واحد تولیدی تعطیل شود و تعدیل نیرویی صورت گیرد، ما سرباز رونق تولید بر اساس منویات مقام معظم رهبری هستیم.

۵ تفاهم‌نامه اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های خراسان رضوی به امضاء رسید

۵ تفاهم‌نامه اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه شهرستان‌های چناران و فریمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان منعقد شد.

براین اساس، شرکت صنعتی کاویان به‌عنوان معین اقتصاد مقاومتی و مسؤول کلینیک بخش صنعت شهرستان فریمان، مسؤولیت امر توسعه و توانمندسازی را برعهده گرفت.

همچنین شرکت فرادیس به عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای برات‌آباد، تقی‌آباد، تلگرد، صومعه بزرگ و گلستان شهرستان فریمان، معرفی شد.

در این راستا، شرکت فرآوردهای گوشتی فریمان به‌عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای باغ عباس، موسی‌آباد، عشق‌آباد و فیض‌آباد شهرستان فریمان انتخاب شد.

گفتنی است؛ مجتمع رفاهی خدماتی صداقت به‌عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای گلمی پایین، گلمی بالا، حصار سرخ و دهنو شهرستان فریمان، اقدام به توسعه و توانمندسازی می‌کند.

در پایان هم شرکت شهنور شمس به‌عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای سلوگرد، شلنگرد، محسن‌آباد، خیج، جمعاب، آبقد و نوبهار بخش گلبهار شهرستان چناران(منطقه 4) معرفی شد.

گفتنی است؛ با امضای این پنج تفاهم‌نامه، تعداد معین‌های اقتصاد مقاومتی در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عدد 151 رسید.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول