اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه از مناطق سیل‌‌زده شرق هرمزگان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه از روند خدمات و کمک‌رسانی این نیرو در مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان بازدید کرد.

بازدید مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه از مناطق سیل‌‌زده شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت در بازدید از روند خدمات رسانی نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار کرد: با روحیه جهادی و توکل بر خداوند، بار دیگر مناطق سیل‌زده هرمزگان را می‌سازیم و در این راه در کنار مردم خوب و ولایت‌مدار این منطقه باقی خواهیم ماند.

وی کمک‌های پاسداران نیروی دریایی سپاه در کمک‌رسانی به مردم را نمونه بارز کار جهادی و روحیه انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران دریادل در مقابل دشمنان مصداق اشداء علی الکفار و در همیاری و همکاری با دوستان را از مصادیق رحماء بینهم هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه از پاسداران ندسا در روستاهایی که کار تخلیه و شستشوی منازل آب گرفته در جریان سیل جنوب شرق کشور را انجام می دهند بازدید و از آنان نیز تقدیر و تشکر کرد.

حضور در بین مردم سیل زده، اطلاع از مشکلات و درخواست‌های آنان از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام صداقت در بازدید از مناطق سیل‌زده شق هرمزگان بود.

حجت‌الاسلام صداقت در بخش دیگری از این بازدید، در جمع نیروهای جهادی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای ککی از توابع شهرستان جاسک در سخنانی عنوان کرد: نیروهای انقلابی پس از اطلاع از خسارت سیل اخیر همه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به صحنه آمدند و شبانه روز در حال فعالیت هستند تا وضعیت مناطق سیل زده را به حالت عادی برگردانند و آنچه برای نیروهای جهادی مهم است کسب رضای خداوند و کاستن از رنج و محنت مردم عزیز سیل زده است.

به گزارش فارس، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش از جمله اولین یگان‌های امدادی حاضر در مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان بودند که به یاری مردم شتافتند و اکنون نیز با گذشت 9 روز از سیل ویرانگر در جاسک و بشاگرد، همچنان با قوت و قدرت در کنار مردم مشغول فعالیت‌های جهادی برای رهایی بخشیدن مردم از تبعات سیل هستند.

انتهای پیام/3264/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول