اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

هفته برفی در کشور/بارش مجدد برف در پایتخت از ‌چهارشنبه‌

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش برف در تهران تا ساعت 16 امروز ادامه دارد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا شب در اغلب نقاط کشور بارش برف و باران داریم و پایتخت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برفی است.

هفته برفی در کشور/بارش مجدد برف در پایتخت از ‌چهارشنبه‌

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره مدت‌زمان ادامه داشتن بارش کنونی برف در پایتخت اظهار داشت: این بارش‌ها تا حدود ساعت 16 امروز در تهران ادامه دارد و از امشب بارش‌ها در پایتخت قطع می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی موجود به تدریج به سمت شرق حرکت می‌کند و از اواخر وقت امروز در استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، کرمان و یزد فعال است و فردا نیز در شرق کشور در همین نواحی فعال خواهد بود، ضمن آنکه فردا در سیستان و بلوچستان، سواحل خزر، کرمان و خراسان‌‌جنوبی و خراسان‌رضوی نیز بارش داریم.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی در تهران مجدداً شاهد بارش برف خواهیم بود؟ گفت: با خروج سامانه بارشی مذکور، از دوشنبه‌ شب و صبح سه‌شنبه سامانه بارشی دیگر وارد کشور می‌شود و مجدداً روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در تهران بارش برف داریم.

ضیائیان افزود: این سامانه جدید روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در غرب کشور موجب بارش برف و باران می‌شود، روز چهارشنبه شدت بارش  برف در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، خوزستان و ایلام خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول