اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

امیدواری فیلیپین برای میزبانی بوکس سهمیه المپیک به جای چین

دبیرکل بوکس فیلیپین گفت: امیدواریم IOC تصمیم قطعی برای جایگزینی محل برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک را بگیرد.

امیدواری فیلیپین برای میزبانی بوکس سهمیه المپیک به جای چین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک، 14 بهمن ماه با حضور کشورهای قاره های آسیا و اقیانوسیه و در 8 وزن، در شهر ووهان چین برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها 39 سهمیه المپیک توزیع می شود و تیم ملی بوکس ایران با 8 بوکسور در 8 وزن راهی چین خواهد شد. در 3 وزن اول 6 نفر نخست، در 3 وزن دوم 5 نفر اول و در 2 وزن آخر 4 نفر اول سهمیه المپیک را کسب می‌کنند.

طبق آخرین خبرها، با توجه به شیوع بیماری ویروسی در شهر ووهان احتمال لغو مسابقات به میزبانی چین وجود دارد. در همین راستا، فیلیپین درخواست میزبانی مسابقات کسب سهمیه المپیک آسیا و اقیانوسیه را مطرح کرده است.

دبیرکل انجمن بوکس فیلیپین در رابطه با این موضوع اظهار داشت: ما امیدواریم که ioc تصمیم قطعی برای جایگزینی محل برگزاری مسابقات بگیرد. چرا که کشورهای مختلفی هستند که برای میزبانی این مسابقات اعلام امادگی کرده‌اند.

وی افزود: 2 هفته تا آغاز مسابقات زمان باقی مانده است. ما درخواست رسمی برای میزبانی را به IOC اعلام کردیم. اخیرا بازی جنوب شرق آسیا را برگزار کرده‌ایم و به همین دلیل آماده برگزاری این مسابقات هستیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول